przetarg 7 z 2007r.

                                                                        Sejny, dnia 07.05.2007r.
 
Dotyczy: przetarg nieograniczony na dostawę nici i siatek do leczenia przepukliny,
 

znak przetargu:   07.5

W odpowiedzi na zapytania dotyczące przetargu nieograniczonego Zamawiający zamieszcza treść zapytań i odpowiedzi:      
1.   Czy Zamawiający wymaga w Pakiecie nr 2 w pozycji Lp. 1 i Lp. 2 siatki do operacji   
metodą Rutkowa składającej się z siatki płaskiej oraz korka z okrągłą podstawą?
Odp. Zamawiający wymaga w Pakiecie nr 2 w pozycji Lp. 1 i Lp. 2 siatki do operacji metodą Rutkowa składającej się z siatki płaskiej oraz korka z okrągłą podstawą.
 
2. Czy w Pakiecie nr 9 Zamawiający dopuszcza:
w pozycji Lp. 1 siatki do naprawy przepuklin, składającej się z siatki zewnętrznej,   
półsztywnej, anatomicznie ukształtowanej z otworem na powrózek, o wymiarach 4,5 x 10
cm, grubość siatki: 0,53 mm, średnica nitki:180 µ, gramatura 177 g / m² oraz siatki wewnętrznej okrągłej, półsztywnej o średnicy 5 cm z bocznie położonym otworem na powrózek, bez łącznika; 
Odp. Zamawiający nie dopuszcza siatki do naprawy przepuklin, składającej się z siatki    zewnętrznej, półsztywnej, anatomicznie ukształtowanej z otworem na powrózek, o wymiarach 4,5 x 10 cm, grubość siatki: 0,53 mm, średnica nitki:180 µ, gramatura 177 g / m² oraz siatki wewnętrznej okrągłej, półsztywnej o średnicy 5 cm z bocznie położonym otworem na powrózek, bez łącznika;
w pozycji Lp. 2 siatki do naprawy przepuklin, składającej się z siatki zewnętrznej, półsztywnej, anatomicznie ukształtowanej z otworem na powrózek, o wymiarach 4,5 x 10 cm, grubość siatki: 0,53 mm, średnica nitki:180 µ, gramatura 177 g / m² oraz siatki wewnętrznej, sztywnej, o kształcie nieregularnego owalu, o wymiarach 6,5 x 10 cm, z otworem na powrózek położonym bocznie, bez łącznika.
Odp. Zamawiający nie dopuszcza siatki do naprawy przepuklin, składającej się z siatki zewnętrznej, półsztywnej, anatomicznie ukształtowanej z otworem na powrózek, o wymiarach 4,5 x 10 cm, grubość siatki: 0,53 mm, średnica nitki:180 µ, gramatura 177 g / m² oraz siatki wewnętrznej, sztywnej, o kształcie nieregularnego owalu, o wymiarach 6,5 x 10 cm, z otworem na powrózek położonym bocznie, bez łącznika.
 
3. Czy w Pakiecie nr 9 Zamawiający dopuści w pozycji Lp. 3 siatkę niewchłanialną, monofilamentową, polipropylenową o rozmiarze 15 x 15 cm lub wydzieli z Pakietu 9 w/w pozycję?
Odp. W Pakiecie nr 9 Zamawiający dopuszcza w pozycji Lp. 3 siatkę niewchłanialną, monofilamentową, polipropylenową o rozmiarze 15 x 15 cm.
 
4. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 1 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści nić równoważną o czasie wchłaniania 50 - 80 dni i podtrzymaniu tkanek min. 60 % po 2 tygodniach, pozostałe parametry bez zmian?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 1 dopuszcza nić równoważną o czasie wchłaniania 50 - 80 dni i podtrzymaniu tkanek min. 60 % po 2 tygodniach, pozostałe parametry bez zmian.
 
5. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 1 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści możliwość składania ofert również z nicią o długości 90 cm, wszędzie tam gdzie wielkość igły jest większa niż 35 mm?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 1 dopuszcza możliwość składania ofert również z nicią o długości 90 cm, wszędzie tam gdzie wielkość igły jest większa niż 35 mm.
 
6. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 1 poz. 5 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści
możliwość składania ofert również z nicią o długości 150 cm?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 1 poz. 5 nie dopuszcza możliwości składania ofert z nicią o długości 150 cm.
 
7. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 1 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści tolerancje wielkości igły +/- 1 mm?
Odp.  Zamawiający w Pakiecie nr 1 dopuszcza tolerancje wielkości igły +/- 1 mm.
 
8. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 3 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści nić równoważną, o czasie wchłaniania 50 - 80 dni i podtrzymaniu tkanek min. 60 % po 2 tygodniach, min 40 % po 3 tygodniach, pozostałe parametry bez zmian?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 3 dopuszcza nić równoważną, o czasie wchłaniania 50 - 80 dni i podtrzymaniu tkanek min. 60 % po 2 tygodniach, min 40 % po 3 tygodniach, pozostałe parametry bez zmian.
 
9. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 3 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści możliwość składania ofert  również z nicią o długości 90 cm, wszędzie tam gdzie wielkość igły jest większa niż 35 mm?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 3 dopuszcza możliwość składania ofert  również z nicią o długości 90 cm, wszędzie tam gdzie wielkość igły jest większa niż 35 mm.
 
10.  Czy Zamawiający w Pakiecie nr 3 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści tolerancję wielkości igły + / - 10 %?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 3 dopuszcza tolerancję wielkości igły + / - 10 %.
 
11. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 3 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji wyłączy z pakietu poz. 9, 10, 18, 20 i utworzy z nich pakiet 3 a?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 3 wyłączył z pakietu poz. 9, 10, 18, 20 i utworzył z nich pakiet 3 a.
 
12. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 4 poz. 15 i 19 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści możliwość złożenia oferty również z nicią o długości 45 cm?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 4 poz. 15 i 19 dopuszcza możliwość złożenia oferty również z nicią o długości 45 cm.
 
13. Czy Zamawiający w Pakiecie nr 7 w trosce o ochronę uczciwej konkurencji dopuści możliwość zaoferowania nici również o długości 150 cm, pozostałe parametry bez zmian?
Odp. Zamawiający w Pakiecie nr 7 nie  dopuszcza możliwość zaoferowania nici również o długości 150 cm.
 
14. Czy w związku z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej są Państwo podmiotem (innym niż organ administracji rządowej i samorządowej)wykonującym zadania z zakresu administracji publicznej i czy składając wraz z ofertą przetargową pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (nie dotyczące jednak swym zakresem złożenia odwołania do zespołu arbitrów i skargi do sądu) mamy dokonywać opłaty na miejsce złożenia dokumentu w niniejszym postępowaniu przetargowym? Jeśli tak to prosimy o podanie numeru konta organu podatkowego Zamawiającego (rozdział 4 art. 12 ustęp 2 punkt 2 w.w. ustawy czyli burmistrza lub wójta lub prezydenta miasta), na które moglibyśmy dokonać opłaty skarbowej.
Odp. Zamawiający informuje, iż SP ZOZ w Sejnach nie jest podmiotem wykonującym zadania z zakresu administracji publicznej. Opłaty skarbowej należy dokonać na zasadach ogólnych, nr konta Urzędu Miasta Sejny: 04 9367 0007 0010 0005 9590 0001.
 
15. Paragraf 3 ust. 2. Prosimy o wydłużenie terminu realizacji zamówienia z 24 godzin na 72 godziny mimo tego, iż termin ten jest do zaproponowania w formularzu ofertowym.
Odp. Zamawiający wydłuża termin realizacji zamówienia z 24 godzin na 72 godziny.
 
16. Paragraf 3 ust. 4 . Prosimy o modyfikację zapisu na brzmiący:
„Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia wielkości bieżących dostaw w stosunku do ilości wykazanych w załączniku nr 1 do umowy stosownie do aktualnych potrzeb i możliwości Zamawiającego, przy uwzględnieniu, iż zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 20 %”.
Odp. Zamawiający informuje, iż w paragrafie 3 ust. 4 nie będzie dokonywał modyfikacji.
 
17. Paragraf 6 ust. 4. Prosimy o modyfikację zapisu na brzmiący:  „W przypadku zwłoki w realizacji dostawy dłuższej niż 2 dni, Dostawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5 % niezrealizowanej w terminie dostawy”.
Odp. W paragrafie 6 ust. 4 wzoru umowy Zamawiający wprowadza następujące zmiany w treści:
„W przypadku zwłoki w realizacji dostawy dłuższej niż 2 dni, Dostawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5 % wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki.
 
18. Czy Zamawiający dokona modyfikacji zapisów wzoru umowy i dopuści w trakcie obowiązywania umowy zmianę ceny brutto w przypadku, gdyby na skutek zmiany przepisów podatkowych uległa zmianie obowiązująca w chwili zawarcia umowy stawka podatku VAT.
Odp. Zamawiający dopuszcza w trakcie obowiązywania umowy zmianę ceny brutto w przypadku, gdyby na skutek zmiany przepisów podatkowych uległa zmianie obowiązująca w chwili zawarcia umowy stawka podatku VAT.
 
19.  Czy Zamawiający dokona modyfikacji zapisów projektu przyszłej umowy, w którym ustanawia się karę umowną za zwłokę w dostarczaniu poszczególnych partii towaru w wysokości 1 % wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki w przypadku zwłoki w realizacji dostawy dłuższej niż 2 dni. Wnosimy o modyfikację zapisów umowy polegającą na obniżeniu wysokości kary za każdy dzień zwłoki z 1 % na 0,5 %, celem przywrócenia zasady równości stron umowy, która ma zostać zawarta w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania.
Odp. W paragrafie 6 ust. 4 wzoru umowy Zamawiający wprowadza następujące zmiany w treści:
„W przypadku zwłoki w realizacji dostawy dłuższej niż 2 dni, Dostawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5 % wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki.
 
Dyrektor SP ZOZ w Sejnach
inż. Waldemar Kwaterski   
 
 
 
  Sejny, dnia 30.04.2007 r.
 
 
 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 60 000 euro na zakup i dostawy nici chirurgicznych i siatek do leczenia przepuklin z podziałem na 12 pakietów
 
znak postępowania : 07.5
 
1)  Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
adres: 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2
województwo: podlaskie
numer telefonu:    087 516 21 38
numer faksu:     087 516 23 41
 
2) Osobą upoważnioną do kontaktu jest:
Jolanta Szafranowska
numer telefonu :   087 516 21 38 wew. 319 w godz. 7:00 do 14:00
 
3)  Tryb zamówienia
Przetarg nieograniczony
 
4) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy dla SP ZOZ w Sejnach nici chirurgicznych i siatek do leczenia przepuklin
Miejsce realizacji zamówienia:  magazyn leków SP ZOZ w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 1.
 
5) Termin wykonania zamówienia:
Dostawy sukcesywne w ciągu 1 roku od daty podpisania umowy.
 
6) Wadium
Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
 
7) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Cena - 70 %
Okres niezmienności cen - 5 %
Ocena warunków technicznych - 25 %
 
8) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
SIWZ zamieszczony na stronie internetowej: www.powiat.sejny.pl
 
9) W przetargu mogą wziąć udział oferenci:
- spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki zawarte w SIWZ.
 
10) Miejsce i termin składania ofert:
- miejsce i termin składania ofert : 09.05.2007 r. do godz. 12:00, adres: 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2 budynek administracji, Sekretariat
- miejsce i termin otwarcia ofert : 09.05.2007 r. godz. 12:30, adres: 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2 budynek administracji.
 
11) Oferent związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia w którym upływa termin składania ofert.
                               
Dyrektor SP ZOZ w Sejnach
inż. Waldemar Kwaterski
 

Metryka strony

Udostępniający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach - Dyrektor Waldemar Kwaterski

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2007-04-30

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2007-04-30

Data modyfikacji: 2007-05-14

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2007-04-30