Zimowe_utrzymanie_drog_powiatowych_I_2010

 

Sejny: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach

 polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo -

 solnej.


Numer ogłoszenia: 7627 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych

 przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy

 użyciu 20% mieszanki piaskowo - solnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa

 zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg

 oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej. Zakres zamówienia: - odśnieżanie -

 295m-g, - zwalczanie śliskości 20% mieszanką piaskowo-solną - 269t..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - Prawo zamówień

     publicznych. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy

     Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20%

     mieszanki piaskowo-solnej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA

 TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa

     nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w

       SIWZ oraz regułą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest

       zobowiązany wykazać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w

       SIWZ oraz regułą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w

       SIWZ oraz regułą: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W

 CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

 WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1

     ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót

       budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za

       świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na

       temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania

       zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do

       dysponowania tymi osobami

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest

       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z

       przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy

 przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania

     braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6

     miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o

     udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.

     24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega

     z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

     rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -

     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego

     Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na

     ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie

    , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

     właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o

     dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał

     innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty

     dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

       upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

       zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że

       uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

       wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące

       przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6

       miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o

       udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo

     zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -

     wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed

     notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub

     gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub

     miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę

     lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY

 BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym

 wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług

     oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej

     jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których

 ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie

 której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w

 Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina

 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii

 Europejskiej: Nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

 nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwroto

wi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu

 (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości

 zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zwalczania

     śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie

     odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka

     samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów

     wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej: 65t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo

     solnej z uprzednim odśnieżeniem: 25t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

     

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości

 zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zwalczania

     śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie

     odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka

     samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów

     wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej: 129 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo

     solnej z uprzednim odśnieżeniem: 50 t. 90Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

     

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

     

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania

     dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Nośnik-

    samochód ciężarowy z pługiem jednostronnym lub pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb

     zamawiającego. Dopuszcza się montaż ww. opłużnienia na nośniku piaskarki. Przewidywana ilość godzin pracy

     sprzętu: 130 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

     

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

     

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania

     dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Nośnik-

    samochód ciężarowy z pługiem dwustronnym (czołowy). Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 65 m-g.

     Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

     

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

     

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie przy użyciu

 ciągników kołowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania

     dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: ciągniki

     kołowe z pługiem jednostronnym lub pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb zamawiającego.

     Ciągnik będzie zatrudniony do odśnieżania przy dużych opadach śniegu i zawiejach śnieżnych w systemie

     interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 100 m-g Zapotrzebowanie

     na sprzęt: min. 1 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

     

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

     

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

Kierownik

Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach

 

Jarosław Polens

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2011-01-07

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2011-01-07

Data modyfikacji: 2011-01-07

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2011-01-07