Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Roboty budowlane
Dostawy x
Usługi
 
SEKCJA I: Zamawiający
 
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
 
Nazwa
Starostwo Powiatowe w Sejnach
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Marek Ślusarz
Adres
Ul. 1-go Maja 1
Kod pocztowy
16-500
Miejscowość
Sejny
Województwo
podlaskie
Telefon
(087) 5162066
Faks
(087) 5162013
Poczta elektroniczna (e-mail)
biuro@powiat.sejny.pl
Adres internetowy (URL)
www.powiat.sejny.pl
 
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 (pok. 1)
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
[nieograniczony=>oferty]Taki jak w pkt. I.1 (pok. sekretariat)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Sejnach w okresie od 03.04.2006 r. do 31.03.2009 r.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Sejnach w okresie od 03.04.2006 r. do 31.03.2009 r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
 

Lp

Rodzaj tablic

Wzór - nr rysunku w załączniku nr 8

do rozporządzenia

MI

Ilość kompletów tablic

Ilość tablic (szt.)

1

Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa (kpl 2 szt)

14

4000

====

2

Tablica motocyklowa zwyczajna

35

====

800

3

Tablica motorowerowa zwyczajna

45

====

300

4

Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa (kpl 2 szt)

56

50

====

5

Tablica motocyklowa tymczasowa

62

====

50

6

Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe ( kpl

2 szt. )

22,14

400

====

7

Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe

22

====

400

8

Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe

14

====

600

 
II.1.4) Miejsce wykonania dostaw
Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1-go Maja 1, 16-500 Sejny (Wydział Komunikacji i Dróg)
 
II.1.5) Nomenklatura

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

  II.1.5.2) Inna nomenklatura

 

 

Główny przedmiot

                        27520000-6  

-

 
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
Przewidywana wartość (brutto) zamówienia wynosi: od 200.000,00 do 270.00,00 PLN
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
od dnia 03.04.2006 do dnia 31.03.2009.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: nie wymagane
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców, dokonana zostanie przez komisję przetargową na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów opisanych w SIWZ oraz zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, może skutkować wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem jego oferty.
 
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP

nie dotyczy

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(jeśli dotyczy)
Bez ograniczeń
IV.2) Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
 

1.

cena

100%

IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 02.03.2006
Cena (o ile dotyczy) 0.00
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
2/3/2006[skł.of.tylko przy nieogr.], godzina 10:00
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 02.03.2006, godzina 10:15
Miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 10
 
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE TAK
V.2) Data wysłania ogłoszenia 14/ 02/ 2006

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2006-02-15

Data modyfikacji: 2006-02-15

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2006-02-15