Przetarg 25 z 2005r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach
ul. Marchlewskiego 19
16-500 Sejny
 
 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

o  wartości  poniżej 60 000 euro
 
Znak sprawy 3/12/2005
 
 
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SEJNACH
b) REGON: |_7_|_9_|_0_|_6_|_7_|_5_|_7_|_1_|_4_|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat: 16 - 500 ,    Sejny , podlaskie,   sejneński
d) ulica, nr domu, nr lokalu: Marchlewskiego 19
e) internet: e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
f) numer tel.: kierunkowy  (087)  tel. 516-30-60      faks 516-30-60
 
 
2) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
a) imię i nazwisko: Jarosław Polens
b) telefon:     tel. 516-30-60
c) e-mail:      pzdsejny@poczta.onet.pl
d) nr lokalu:  19/7
e) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 08:00 do 14:00
 
3) Tryb zamówienia:            PRZETARG NIEOGRANICZONY
 
 
4) Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
Dostawę paliw płynnych (ze względu na brak zbiorników do przechowywania paliw - tankowanie do baku ), olei i smarów na potrzeby taboru samochodowego Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach na 2006r.
miejsce realizacji zamówienia:          woj. podlaskie, powiat sejneński, miasto Sejny
rodzaj zamówienia:        dostawa
kategoria dostawy:       23000000-9
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych
 
5) Termin (okres) realizacji zamówienia: - wymagany  - pożądany
Do końca grudnia  2006r.
 
6) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
 cena (koszt)      50 %
 upust na litrze paliwa      50 %
 
 
7) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
a) formularz można odebrać do dania  21-12-2005r.:
  osobiście w siedzibie zamawiającego,  nr lokalu: pokój nr 7
 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt 0zł.
 
10) W przetargu mogą wziąć udział oferenci :
                spełniający warunki zawarte w  art. 22 ust. 1 i  nie podlegający wykluczeniu na podstawie
                art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych , oraz spełniający  warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 
11) Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania:
 siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pokój nr 9
b) w terminie do: |_2_|_0_|_0_|_5_|  . |_1_|_2_|  . |_2_|_1_|    godz. |_0_|_9_| : |_0_|_0_|
 
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
a)  miejsce otwarcia :
 w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 7
b) data: jak data składania ofert,   godz. |_0_|_9_| : |_1_|_5_|
c) oferent związany będzie złożoną ofertą 30 dni od daty, w którym upływa termin na składanie ofert.
 
 
 
 
Aleksander Niedźwiedź
(podpis kierownika jednostki)

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach - Kierownik Aleksander Niedźwiedź

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2005-12-06

Data modyfikacji: 2005-12-06

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-12-06