Przetarg 22

 

Projekt współfinansowany  prze Unię Europejską oraz  Budżet Państwa

 

 

                                                                                                                   Sejny, dnia 17.10.2005r.

 
 
 
Ogłoszenie o  przetargu nieograniczonym
Zamówienie realizowane jest w ramach działania 3.5.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
ogłasza przetarg nieograniczony na zakup sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania.
 
Zadanie 1:   zakup ultrasonografu.
Zadanie 2:   zakup stołu operacyjnego i lampy bezcieniowej.
Zadanie 3:   zakup zestawu do badań holterowskich EKG z dekoderami cyfrowymi i zestawu do prób wysiłkowych z bieżnią.
 
Informacje dodatkowe, w tym wgląd do posiadanej dokumentacji posiadanej przez SP ZOZ w Sejnach związanej z realizacją przedsięwzięcia można uzyskać w godz. 7:00 - 14:30
Jolanta Szafranowska tel. 087 516 21 38 wew. 319
Łukasz Gulan  tel. 087 516 21 38 wew. 316
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do odebrania w siedzibie zamawiającego
w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 2 w cenie 50 zł netto lub do przesłania pocztą.
 
Zamawiający  przewiduje składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty wariantowej.
 
Wymagany termin wykonania zamówienia:  w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy
  
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy;
1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia
 
Wadium całości zamówienia wynosi:   9 600 zł (dziewięć tysięcy sześćset złotych)
 
Kryteria oceny ofert:
Cena  -    90  %
Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10 %
Oferty należy składać do dnia 7.12.2005 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w Sejnach, ul. Rittlera 2,  w Sekretariacie.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 7.12.2005 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego w Sejnach,
ul. Dr E. Rittlera 2, w Sekretariacie
 
Wykonawca związany jest ofertą przez okres 60 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
Dyrektor SP ZOZ w Sejnach
inż. Waldemar Kwaterski                                                                                      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach - dyrektor Waldemar Kwaterski

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2005-10-17

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2005-10-17

Data modyfikacji: 2005-10-18

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-10-17