Przetarg 21

 

 
 
 
 
Ogłoszenie o zamówieniu
o  wartości  poniżej 60 000 euro
 
Znak sprawy OR-343/ 08 /05
 
 
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
 
Zarząd Powiatu Sejny
b) REGON: |_7_|_9_|_0_|_6_|_7_|_1_|_0_|_4_|_7_|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat: 16 - 500 ,    Sejny , podlaskie,   sejneński
d) ulica, nr domu, nr lokalu:                                              1 Maja 1
e) internet:                                                                           e-mail: biuro@powiat,sejny.pl
f) numer tel.: kierunkowy  (087)                      tel. 516-20-66      faks 516-20-13
 
2) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
a) imię i nazwisko:   Jarosław Polens
b) telefon: tel. 516-30-60
c) e-mail:  pzdsejny@poczta.onet.pl
d) ulica: Marchlewskiego 19
e) nr lokalu: 7
f) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 08:00 do 14:00
 
3) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
 
4) Przedmiot zamówienia:
4.1                Opis
4.1.1            Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
                Przebudowa ul. Zawadzkiego w Sejnach
4.1.2            Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- ułożeniu nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno-bitumicznej zamkniętej
4.1.3   Miejsce realizacji zamówienia:       woj. podlaskie, powiat sejneński , gmina Sejny , miasto Sejny.

4.1.4   Nomenklatura
4.1.4.1  Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- główny przedmiot                            45233142-6
 
rodzaj zamówienia:  roboty budowlane
4.1.5  Oferty częściowe
                Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych
4.1.6  Oferty wariantowe
                Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych
4.2  Zakres zamówienia
                - ułożenie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno-bitumicznej zamkniętej
               4618,40 m2
4.3 Termin (okres) wykonania zamówienia: - wymagany  - pożądany
Zamówienie należy wykonać do 15-12-2005r.
 
5) Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące  złotych 00/100)   
 
6) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
 cena (koszt) 100 %
 
7) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
formularz można odebrać do dania  21-10-2005r.:
- osobiście w siedzibie zamawiającego,  nr lokalu: pokój nr 10
- za zaliczeniem pocztowym              cena formularza: 20 zł         (słownie: dwadzieścia zł)
 
8) W przetargu mogą wziąć udział oferenci :
                spełniający warunki zawarte w  art. 22 ust. 1 i  nie podlegający wykluczeniu na podstawie
                art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (ze zmian.), oraz       spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 
9) Miejsce i termin składania ofert:
a)       miejsce składania:
siedziba zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 10
b) w terminie do: |_2_|_0_|_0_|_5_|  . |_1_|_0_|  . |_2_|_6_|    godz. |_1_|_0_| : |_0_|_0_|

 
 
10) Miejsce i termin otwarcia ofert:
a)       miejsce otwarcia :
 w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 10
b) data: jak data składania ofert,   godz. |_1_|_0| : |_1_|_5_|
c) oferent związany będzie złożoną ofertą 30 dni od dnia w którym upływa termin na składanie ofert.
 
 
 
Piotr Marian Luto -STAROSTA
(podpis osoby uprawnionej)

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach - Kierownik Aleksander Niedźwiedź

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2005-10-12

Data modyfikacji: 2005-10-12

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-10-12