Przetarg 11

Ogłoszenie o zamówieniu

Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach

ul. Marchlewskiego 19

16-500 Sejny

 

o  wartości  poniżej 60 000 euro

 

Znak sprawy 1/06/2005

 

 

1) Zamawiający:

a) pełna nazwa zamawiającego:

 

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SEJNACH

 

b) REGON: |_7_|_9_|_0_|_6_|_7_|_5_|_7_|_1_|_4_|

 

c) kod, miejscowość, województwo, powiat: 16 - 500 ,    Sejny , podlaskie,   sejneński

 

d) ulica, nr domu, nr lokalu:                                              Marchlewskiego 19

 

e) internet:                                                                           e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl

 

f) numer tel.: kierunkowy  (087)                      tel. 516-30-60      faks 516-30-60

 

 

2) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

 

a) imię i nazwisko:                                                                              Jarosław Polens

b) telefon:                                                                                            tel. 516-30-60

c) e-mail:                                                                                              pzdsejny@poczta.onet.pl

d) nr lokalu:                                                                                         19/7

e) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 08:00 do 14:00

 

3) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

 

 

4) Przedmiot zamówienia:

4.1                Opis

4.1.1            Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

                Przebudowa ul. Zawadzkiego Nr 1174B w Sejnach

4.1.2            Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

- ułożeniu chodnika z płytek betonowych 35x35x6 na podsypce piaskowej,

- wymianie krawężnika ulicznego i obrzeży trawnikowych,

- przebudowa zatok postojowych.

4.1.3            Miejsce realizacji zamówienia:       woj. podlaskie, powiat sejneński , gmina Sejny , miasto Sejny.


4.1.4            Nomenklatura

4.1.4.1        Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

- główny przedmiot                            45233142-6

- dodatkowe przedmioty                   45223300-9

                                                               45233222-1

                                                              

rodzaj zamówienia:                            roboty budowlane

4.1.5            Oferty częściowe

                Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych

4.1.6            Oferty wariantowe

                Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych

4.2                Zakres zamówienia

                -chodnikz płytek 35x35x6                                  1814,60m2

                - miejsca postojowe kostka brukowa 8cm                     707,15 m2

                - krawężnik 100x30x20                                                       1354,90 mb

                - obrzeże 100x20x6                                                             876,60 mb

4.3               Termin (okres) wykonania zamówienia: - wymagany  - pożądany

Zamówienie należy wykonać w przeciągu   60 dni  ( licząc od momentu udzielenia zamówienia i przekazania placu budowy)

 

5) Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:

4 000zł. (słownie: cztery tysiące  zł.)             

 

6) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):

 

Część I zamówienia

 cena (koszt)                                                                                                                                                 90 %

 okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy                                                                                 10%

 

7) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

formularz można odebrać do dania  12-07-2005r.:

- osobiście w siedzibie zamawiającego,  nr lokalu: pokój nr 7

- za zaliczeniem pocztowym              cena formularza: 20         (słownie: dwadzieścia zł)

 

8) W przetargu mogą wziąć udział oferenci :
                spełniający warunki zawarte w  art. 22 ust. 1 i  nie podlegający wykluczeniu na podstawie
                art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (ze zmian.), oraz       spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

9) Miejsce i termin składania ofert:

a)       miejsce składania:

siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pokój nr 9

b) w terminie do: |_2_|_0_|_0_|_5_|  . |_0_|_7_|  . |_1_|_8_|    godz. |_1_|_0_| : |_0_|_0_|

 

10) Miejsce i termin otwarcia ofert:

a)       miejsce otwarcia :

 w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 7

b) data: jak data składania ofert,   godz. |_1_|_0| : |_0_|_0_|

c) oferent związany będzie złożoną ofertą do dania 15 sierpnia 2005r.

 

 

 

 

                     ..............Aleksander Niedźwiedź.............

      ( podpis kierownika jednostki)

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach - Kierownik Aleksander Niedźwiedź

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2005-07-06

Data modyfikacji: 2005-07-06

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-07-06