przetarg 13

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
Dostawa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Starostwo Powiatowe w Sejnach

Adres pocztowy: ul. 1 Maja 1

Miejscowość:

Sejny

Kod pocztowy:

16-500

Województwo:

podlaskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Irena Wiszniewska lub Bogdan Kowalewsk

Tel.:

087 5162066

E-mail:

biuro@powiat.sejny.pl

Fax:

087 5162013

Adresy internetowe

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.powiat.sejny.pl

Adres profilu nabywcy (URL): www.powiat.sejny.pl


Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat.sejny.pl

oraz jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów


 
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja samorządowa

Ogólne usługi publiczne


 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających nie



 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu Linówek, gm. Krasnopol, powiat sejneński, woj. Podlaskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług

Dostawy - X

Kupno - X

Główne miejsce lub lokalizacja robót geodezyjnych

Teren powiatu sejneńskiego:

Linówek, gm. Krasnopol, powiat sejneński, woj. Podlaskie.

Główne miejsce realizacji dostawy


Starostwo Powiatowe w Sejnach Wydz. Geodezji Kartografii i Rolnictwa

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Nie dotyczy

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Roboty geodezyjne polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu Linówek, gm. Krasnopol, powiat sejneński, woj. Podlaskie.

Powierzchnia - 432 ha

Ilość budynków - 250

ilość działek - 393

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (warunki techniczne).

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)


Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot


74.27.40.00-0

-

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) - nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej - nie


 
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

Roboty geodezyjne polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu Linówek, gm. Krasnopol, powiat sejneński, woj. Podlaskie.

Powierzchnia - 432 ha

Ilość budynków - 250

ilość działek - 393

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Pożądany X

I etap (wykonanie prac terenowych) - do dnia 30/11/2006 r.

II etap (wykonanie prac kameralnych) - do dnia 30/04/2007 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Wadium nie jest wymagane

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

Spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z postanowieniami SIWZ.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):



Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 oraz nie podleganiu o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;

Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne (uprawnienia takie musi posiadać co najmniej jedna osoba).

Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

Wykaz osób i podmiotów (ewentualnie podwykonawcy), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji.

Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw i usług (2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załączyć co najmniej 2 referencje).

Wykaz sprzętu jakiego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (co najmniej 1 komputer oraz niezbędne oprogramowanie do prac kameralnych).


 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony


IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
nie dotyczy

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena X

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja - nie

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sejny.pl

Opłata - nie dotyczy

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczy

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 26/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00


 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

Polski

IV.3.5) Termin związania ofertą

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 26/09/2006(dd/mm/rrrr) Godzina: 10:15

Miejsce Starostwo Powiatowe w Sejnach, pok. nr 10, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie



 
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

nie

VI.2) Informacje dodatkowe

Umowa ramowa - nie dotyczy

Aukcja elektroniczna - nie dotyczy

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/09/2006(dd/mm/rrrr)



 


 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2006-09-14

Data modyfikacji: 2006-09-14

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2006-09-14