Przetarg 7 z 2006r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi


SEKCJA I: Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego


Nazwa

Starostwo Powiatowe w Sejnach

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Irena Wiszniewska

Adres

ul. 1-go Maja 1 pok. 6

Kod pocztowy

16-500

Miejscowość

Sejny

Województwo

podlaskie

Telefon

(087) 5162066

Faks

(087) 5162013

Poczta elektroniczna (e-mail)

biuro@powiat.sejny.pl

Adres internetowy (URL)

www.powiat.sejny.pl



I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 (pok. 6) Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

[nieograniczony=>oferty]Taki jak w pkt. I.1 (pok. sekretariat) Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków dla obrębu gm. Sejny

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Obręb Poćkuny - powierzchnia obrębu 208 ha - liczba działek 156 - szacowana liczba budynków: 80

Szczegółowy zakres prac ujęty jest w warunkach technicznych stanowiących integralną część SIWZ.


II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Teren gminy Sejny oraz siedziba zamawiającego



II.1.5) Nomenklatura

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

II.1.5.2) Inna nomenklatura

(jaka _______________________)




Główny przedmiot

74274000-0



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE TAK


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE TAK


II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków dla obrębu gm. Sejny

Obręb Poćkuny

- powierzchnia obrębu 208 ha

liczba działek 156

szacowana liczba budynków: 80


II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

do dnia 11.08.2006.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) wadium


Nie wymagane


III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaj obowiązek posiadania takich uprawnień.

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia

Ocena spełnienia warunków żądanych od wykonawców, odbędzie się na podstawie zawartej w ofercie dokumentacji, jej zgodności z postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, skutkować może wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia


Przetarg nieograniczony


IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP

nie dotyczy


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(jeśli dotyczy)

Nie dotyczy


IV.2) Kryteria oceny ofert


A) Najniższa cena

lub

B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:


1.

cena

100%


IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 19.04.2006 godzina 10.00

Cena (o ile dotyczy) 0.00

IV.3.2) Termin składania ofert

19/04/2006[skł.of.tylko przy nieogr.], godzina 10:00

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 19.04.2006, godzina 10:15

Miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 10

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE TAK

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia:

 
V.2) Data zamieszczenia ogłoszenia /04-04-2006/

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2006-04-05

Data modyfikacji: 2006-04-05

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2006-04-05