Ogloszenie_2_kredyty_2012

 

01/08/2012    S146    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 
PL-Sejny: Usługi udzielania kredytu
2012/S 146-244306
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat Sejneński
ul. 1 Maja 1
Punkt kontaktowy: Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
Osoba do kontaktów: Bogdan Kowalewski
16-500 Sejny
POLSKA
Tel.: +48 875173906
E-mail: biuro@powiat.sejny.pl
Faks: +48 875162013
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.powiat.sejny.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 841 599,00 PLN oraz udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań z środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1 265 675,00 PLN.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowea)Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Siedziba Wykonawcy.
Kod NUTS PL34
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Część 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu – 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek: miesięczne, od miesiąca stycznia 2013 r.
c) okres spłaty rat w latach 2013 – 2027 (kwartalnie)
Część 2 Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu: 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek od miesiąca stycznia 2013 r. (miesięcznie)
c) termin spłaty – 31.12.2013 r. - jednorazowo (z możliwością wcześniejszej spłaty)
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Część 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu – 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek: miesięczne, od miesiąca stycznia 2013 r.
c) okres spłaty rat w latach 2013 – 2027 (kwartalnie)
d) Waluta kredytu: złoty polski.
Część 2 Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu: 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek od miesiąca stycznia 2013 r. (miesięcznie)
c) termin spłaty – 31grudzień 2013 r. - jednorazowo (z możliwością wcześniejszej spłaty)
d) Waluta kredytu: złoty polski
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 999 999,00 i 1 313 250,00 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN
1)Krótki opis
Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu – 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek: miesięczne, od miesiąca stycznia 2013 r.
c) okres spłaty rat w latach 2013 – 2027 (kwartalnie)
d) Waluta kredytu: złoty polski.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
3)Wielkość lub zakres
Część 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu – 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek: miesięczne, od miesiąca stycznia 2013 r.
c) okres spłaty rat w latach 2013 – 2027 (kwartalnie)
d) Waluta kredytu: złoty polski.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 800 000,00 i 1 126 300,00 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 20.9.2012. Zakończenie 31.12.2027
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
1)Krótki opis
Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu: 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek od miesiąca stycznia 2013 r. (miesięcznie)
c) termin spłaty – 31grudzień 2013 r. - jednorazowo (z możliwością wcześniejszej spłaty)
d) Waluta kredytu: złoty polski
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
3)Wielkość lub zakres
Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu: 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek od miesiąca stycznia 2013 r. (miesięcznie)
c) termin spłaty – 31grudzień 2013 r. - jednorazowo (z możliwością wcześniejszej spłaty)
d) Waluta kredytu: złoty polski
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 140 000,00 i 185 100,00 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 20.9.2012. Zakończenie 31.12.2013
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Część 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Wymagane wadium: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
Część 2 Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Wymagane wadium: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Część 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu – 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek: miesięczne, od miesiąca stycznia 2013 r.
c) okres spłaty rat w latach 2013 – 2027 (kwartalnie)
d) Waluta kredytu: złoty polski.
Część 2 Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu: 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek od miesiąca stycznia 2013 r. (miesięcznie)
c) termin spłaty – 31grudzień 2013 r. - jednorazowo (z możliwością wcześniejszej spłaty)
d) Waluta kredytu: złoty polski
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień, tj. Wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 72, poz. 665 z późn. zm.).
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania uprawnień jeżeli złoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 72, poz. 665 z późn. zm.).
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj. 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień, tj. Wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 72, poz. 665 z późn. zm.).
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania uprawnień jeżeli złoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 72, poz. 665 z późn. zm.).
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj. 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 9 SIWZ, dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 roku Prawo zamówień publicznych;
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
OR.272.7.2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
6.9.2012 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 6.9.2012 - 10:15
Miejscowość:
Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok. nr 10.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Sesja otwarta.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
Dodatkowe informacja: Aneta Kimszal – Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny tel. +48 875173919 lub +48 875173910 lub Bogdan Kowalewski – Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny tel.: +48 875173906 lub +48 875173910 fax: +48 875162013 w godz. 7:30 – 15:30.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzup.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawca może złożyć odwołanie w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającego, stanowiących podstawę jego wniesienia jeżeli zostało wysłane w sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość ookoliczności stanowiących podstawę jego wniesienia. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określa szczegółowo Dział VI „Środki ochronyprawnej” Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn.zm).
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Sekretariat Departamentu Odwołań
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27.7.2012

 

 

Powiat Sejneński                                                                                                                    Sejny, dnia 16.08.2012 r.
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
Polska
 
 
OR.272.7.2012
SPROSTOWANIE
 
Dotyczy postępowania:
Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 841 599,00 PLN oraz udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1 265 675,00 PLN.
 
W związku z prowadzonym postępowaniem Powiat Sejneński informuje, że wypełniając warunki wynikające z art. 43 ust 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) przedłuża termin składania ofert do dnia 10.09.2012 r godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert dnia 10.09.2012 r. godz. 10:15.
Pozostałe warunki nie ulegają zmianie.
 
Ogłoszenie o zmianie zostało opublikowanie w dniu 16/08/2012    S156    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 
PL-Sejny: Usługi udzielania kredytu
2012/S 156-259550
Powiat Sejneński, ul. 1 Maja 1, Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, attn: Bogdan Kowalewski, POLSKA-16-500Sejny. Tel. +48 875173906. E-mail: biuro@powiat.sejny.pl. Fax +48 875162013.
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 1.8.2012, 2012/S 146-244306)
Przedmiot zamówienia:
CPV:66113000
Usługi udzielania kredytu.
Zamiast: 
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 6.9.2012 (10:00).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: 6.9.2012 (10:15).
Powinno być: 
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.9.2012 (10:00).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: 10.9.2012 (10:15).
Inne dodatkowe informacje
Zmiany zostały wprowadzone do odpowiedniej dokumentacji przetargowej.
 
Andrzej Szturgulewski

Starosta Powiatu w Sejnach

 

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2012-08-01

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2012-08-01

Data modyfikacji: 2012-08-30

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2012-08-01