Ogloszenie_o_udzielenie_2_kredytow_2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Sejny: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 698 010,00 zł oraz udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków unijnych w kwocie 1 638 009,00 zł
Numer ogłoszenia: 208200 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sejneński , ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162066, faks 087 5162013.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 698 010,00 zł oraz udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków unijnych w kwocie 1 638 009,00 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W postępowaniu dopuszcza się złożenie ofert częściowych na następujące zadania: Zadanie 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie do - 1 698 010,00 zł . Specyfika kredytu: a) przewidywany termin uruchomienia kredytu - sierpień 2011 r. b) spłata odsetek od miesiąca września 2011 r. c) okres spłaty w ratach miesięcznych oraz w latach 2012 - 2019 Kredyt przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu budżetu na sfinansowanie inwestycji w kwocie - 1 200 830,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 497 180,00 zł Zadanie 2 Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków unijnych w kwocie do - 1 638 009,00 zł. Specyfika kredytu: a) przewidywany termin uruchomienia kredytu październik 2011 r. b) spłata odsetek od miesiąca listopada 2011 r. c) termin spłaty - grudzień 2012 r. Zamawiający oświadcza, że po wyborze najkorzystniejszej oferty dla poszczególnego zadania przedstawi wybranemu bankowi żądane przez niego dokumenty, niezbędne do zaciągnięcia przedmiotowego kredytu. Aktualne informacje dotyczące sytuacji finansowej Zamawiającego można uzyskać na tronie BIP: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody spełnia/nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Nie dotyczy
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Nie dotyczy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Projekt umowy na każde zadanie oddzielnie zgodnej co do treści z warunkami zamówienia określonymi w SIWZ przez Zamawiającego oraz składaną ofertą
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany kosztów kredytów wyłącznie w przypadku zmiany stawki WIBOR w okresie realizacji zamówienia o występującą różnicę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl (przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny (Wydz. Księgowości).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków własnych. Informacji udziela: Aneta Kimszal - Starostwo Powiatowe w Sejnach tel. 87 5173919, 87 5173 910 fax: 87 5162 013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie do - 1 698 010,00 zł.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfika kredytu: a) przewidywany termin uruchomienia kredytu - sierpień 2011 r. b) spłata odsetek od miesiąca września 2011 r. c) okres spłaty w ratach miesięcznych oraz w latach 2012 - 2019 Kredyt przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu budżetu na sfinansowanie inwestycji w kwocie - 1 200 830,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 497 180,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2019.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków unijnych w kwocie do - 1 638 009,00 zł.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfika kredytu: a) przewidywany termin uruchomienia kredytu październik 2011 r. b) spłata odsetek od miesiąca listopada 2011 r. c) termin spłaty - grudzień 2012 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Ryszard Grzybowski

Starosta Powiatu w Sejnach

 

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Mikłaszewicz

Data wytworzenia: 2011-07-20

Wprowadzający: Katarzyna Mikłaszewicz

Data wprowadzenia: 2011-07-20

Data modyfikacji: 2011-07-28

Opublikował: Katarzyna Mikłaszewicz

Data publikacji: 2011-07-20