p_pcpr_prawa_jazdy_2011

Sejny: Przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat B i C dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 117780 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat B i C dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursu prawo jazdy kat B i C dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej z terenu powiatu sejneńskiego realizowanych w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie jest podzielone na 2 części: Część 1 - Kurs Prawo jazdy kategorii B - 40 osób, Część 2 - Kurs Prawo jazdy kategorii C - 1 osoba. a) Miejsce szkolenia teoretycznego: teren miasta Sejny, b) Miejsce szkolenia praktycznego: teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego. c) Zamawiający wymaga, aby ilość godzin poszczególnych kursów była zgodna z Programem Szkolenia Kandydatów na Kierowców dla każdej z wyżej wymienionych kategorii- zał. Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005r (Dz. U. Nr 217 poz.. 1834). d) Kurs może być rozłożony w czasie: przy czym, powinien rozpocząć po podpisaniu umowy zamawiającego z wykonawcą i zgłoszeniu do wykonawcy pierwszych uczestników, a zakończyć się do 15.12.2011r. e) Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźnie pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursu. f) Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe, również w formie elektronicznej. g) Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym. h) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy i opłacenia egzaminu państwowego w zakresie każdego rodzaju prawa jazdy w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym oraz zapewnienia dojazdu na egzamin wszystkim uczestnikom szkolenia. i) Wyposażenie sali dydaktycznej: dostęp do stanowiska komputerowego max. 2 uczestników do jednego stanowiska. j) Zamawiający oświadcza, że wszyscy uczestnicy kursu są pełnoletni. Szkolenie rozpoczyna się badaniem lekarskim, których koszt pokrywa Zamawiający. Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu wewnętrznego, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31.12.2020r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Podlaskiego a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach. Zamawiający zastrzega, że może zmniejszyć lub zwiększyć liczbę osób realizujących kurs: Część 1 - Kurs Prawo jazdy kategorii B - zmniejszyć o 5 osób lub zwiększyć o 5 osób, Część 2 - Kurs Prawo jazdy kategorii C - odwołać kurs lub dodać 3 osoby, 2) Każdy z wykonawców powinien przedstawić dokładny program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: a) konspekt zajęć uwzględniający: - treść programu, - proponowaną liczbę godzin, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych ogółem, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych, przypadających na jednego uczestnika kursu, - informację o materiałach dydaktycznych, udostępnianych uczestnikom zajęć wraz z formą ich udostępnienia, b) informacji dotyczącej: - miejsca odbywania zajęć teoretycznych /opis sal do zajęć teoretycznych/jeżeli dotyczy, - miejsca odbywania zajęć praktycznych /ilość stanowisk i ich dokładny opis oraz ich wyposażenie/, - wykazu zaproponowanego sprzętu, przyrządów, urządzeń niezbędnych celem realizacji zamówienia, - wykazu materiałów dydaktycznych, które otrzyma każdy uczestnik szkolenia wraz z formą udostępnienia, c) imiennego wykazu osób w tym kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, d) szczegółowego preliminarza zajęć z uwzględnieniem kosztów poniesionych na organizację i realizację przedmiotowego kursu, e) proponowanego systemu, czasu i terminu realizacji zajęć (rozkład zajęć), f) sposób sprawdzania efektów szkolenia (egzamin). 3) Dokumentacja: Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie kursu listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: i) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, ii) protokół z egzaminu wewnętrznego, iii) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu prawa jazdy oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia. 4) Oznakowanie: Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). 5) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. poz.216). 6) Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu (prezentacji, spotkania) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć dokumenty z WORD określające stopień zdawalności.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 60
• 2 - Stopień zdawalności egzaminu - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia/zwiększenia się liczby osób objętych zamówieniem, wysokość wynagrodzenia określonego w punkcie 1 zostanie obniżona/zwiększona proporcjonalnie do zmniejszenia/ zwiększenia się zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.sejny.wrotapodlasia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii B.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 40 osób. Zamawiający wymaga, aby program i ilość godzin kursu była zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005r (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 60
o 2. Stopień zdawalności egzaminu - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii C.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 1 osoby. Zamawiający wymaga, aby program i ilość godzin kursu była zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005r (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 60

Wirginia Pestka

Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
o 2. Stopień zdawalności egzaminu - 40

Metryka strony

Udostępniający: Wirginia Pestka, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2011-05-18

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2011-05-18

Data modyfikacji: 2011-05-18

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2011-05-18