ogl_pcpr_turnus_2011

Sejny: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych w nadmorskiej miejscowości w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 78278 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych w nadmorskiej miejscowości w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Pobyt na dwutygodniowym turnusie rehabilitacyjnym dla 41 osób: a) 30 osób niepełnosprawnych uczestników projektu, w tym 1 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, z następującymi dysfunkcjami: (dysfunkcją narządu ruchy- 11 osób, w tym 1 poruszająca się na wózku inwalidzkim, psychicznymi- 9 osób, neurologicznymi- 7 osób, upośledzenie umysłowe- 2 osoby, zaburzenia głosu i mowy- 2 osoby, narządu wzroku -2 osoby i układ moczowy- 1 osoba, układ pokarmowy- 1 osoba, 3 osoby inne schorzenia), b) 9 osób- opiekunowie osób niepełnosprawnych, c) 2 opiekunów kadry merytorycznej PCPR. Zamawiający zastrzega, że liczba osób uczestniczących w turnusie może ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia/ zwiększenia się liczby osób objętych zamówieniem, wysokość wynagrodzenia za wykonaną usługę zostanie obniżona/zwiększona proporcjonalnie do zmniejszenia/ zwiększenia się zakresu zamówienia. 1.2 Zakwaterowanie uczestników turnusu w pokojach 2, 3 osobowych. a) wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, ręczniki, czajnik bezprzewodowy, lodówka, szklanki inne naczynia, 1 litr wody mineralnej na 1 uczestnika dziennie, b) pełne wyżywienie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, śniadanie w dniu przyjazdu i kolacja w dniu wyjazdu) w klimatyzowanej sali położonej na terenie ośrodka, c) bezpłatna całodobowa opieka medyczna (stała opieka lekarska i pielęgniarska). Zabiegi rehabilitacyjne dla niepełnosprawnych uczestników turnusu (co najmniej 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie przez co najmniej 9 dni roboczych, wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną, d) baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: fizykoterapię (elektroterapię, magnetoterapię, światłolecznictwo, hydroterapię, termoterapię, w tym krioterapię i ciepłolecznictwo), kinezyterapię, muzykoterapię, inhalacje, masaże, w tym hydromasaż, e) atrakcyjne miejsce położenia ośrodka, odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m, taksa klimatyczna za wszystkich uczestników turnusu wliczona w cenę oferty, f) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika na czas pobytu na turnusie na każdą osobę oraz na wypadek śmierci. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawcy przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. g) zapewnienie znajdującej się na terenie ośrodka bezpłatnej bazy wypoczynkowo- rekreacyjnej w tym: basenu rekreacyjnego, infrastruktury sportowej wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego, h) teren ośrodka powinien być bezpieczny, chroniony, ogrodzony, i) zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (ogniska, grillowania, zabaw tanecznych/ dancingów, koncertów, pikników). 1.3 W ramach aktywnej integracji osób niepełnosprawnych zostanie przeprowadzony: a) trening kompetencji i umiejętności społecznych, który przeprowadzi psycholog. Trening ma być przeprowadzony dla 3 grup osób niepełnosprawnych: 2 grup osób niepełnosprawnych, sprawnych intelektualnie liczących łącznie 21 osób. Trzecią grupę liczącą 9 osób będą stanowiły osoby upośledzone w różnym stopniu. Zajęcia dla każdej z trzech grup powinny trwać 5 godzin, mogą być rozłożone w czasie np. w jednym dniu 3h a w drugim 2 godziny. Głównym celem przeprowadzenia treningu jest nabycie większej pewności siebie i wiary we własne możliwości, budowanie poczucia własnej wartości, nauczenie się podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej, budowanie pozytywnego obrazu siebie oraz motywacji do podejmowania nowych zadań, zdobywanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz skutecznego realizowania zadań. Efekt treningu- rozwój i doskonalenie umiejętności interpersonalnych niezbędnych w przeciwstawianiu się sytuacji bezradności i wykluczeniu społecznemu. Niniejszy trening prowadzony przez psychologa dla osób niepełnosprawnych upośledzonych powinien przebiegać w kierunku umożliwienia podniesienia przez nich zdolności: porozumiewania się z otoczenia, do wykonywania pracy, włączenia się w życie społeczne. Wykonawca zapewni obecność tłumacza osoby głuchoniemej dla 2 uczestników jednej z grupy zajęciowej osób niepełnosprawnych, sprawnych intelektualnie. Wykonawca zapewni bezpłatnie wyposażoną salę na terenie ośrodka do przeprowadzenia zajęć, materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz poczęstunek w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. b) trening wspierający aktywizację zawodową, prowadzonych przez doradcę zawodowego. Celem zajęć jest zapoznanie z efektywnymi metodami poszukiwania pracy, diagnoza zainteresowań, wartości, uzdolnień i motywacji, a także badanie predyspozycji zawodowych i kompetencji, dokumenty aplikacyjne, prawa i obowiązki pracownika niepełnosprawnego. Zajęcia są skierowane do dwóch grup niepełnosprawnych- sprawnych intelektualnie. Zajęcia dla każdej z dwóch grup powinny trwać 5 godzin, mogą być rozłożone w czasie np. w jednym dniu 3h a w drugim 2 godziny. Program treningu winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Efekt zajęć- wzrost wiedzy o własnych możliwościach na rynku pracy, wzrost umiejętności sporządzenia dokumentów aplikacyjnych, wzrost umiejętności własnej autoprezentacji. Wykonawca zapewni obecność tłumacza osoby głuchoniemej dla 2 uczestników jednej z grupy zajęciowej osób niepełnosprawnych, sprawnych intelektualnie. Wykonawca zapewni bezpłatnie wyposażoną salę na terenie ośrodka do przeprowadzenia zajęć, materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz poczęstunek w postaci ciastek-słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). Zamówienie należy wykonać w terminie: drugiej połowie maja..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • zorganizowali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 3 usługi polegające na organizacji turnusów powyżej 40 osób
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • dysponują ośrodkiem rehabilitacyjno - wypoczynkowy zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  • 1 - Cena - 70
  • 2 - atrakcyjność bazy ośrodka - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia/ zwiększenia się liczby osób objętych zamówieniem, wysokość wynagrodzenia zostanie obniżona/zwiększona proporcjonalnie do zmniejszenia/ zwiększenia się zakresu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.sejny.wrotapodlasia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34 w biurze projektu systemowego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Mikłaszewicz

Wprowadzający: Katarzyna Mikłaszewicz

Data wprowadzenia: 2011-04-14

Data modyfikacji: 2011-04-19

Opublikował: Katarzyna Mikłaszewicz

Data publikacji: 2011-04-14