turnus_reh

Sejny: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 179796 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pobyt na dwutygodniowym turnusie rehabilitacyjnym dla 40 osób w tym: 30 osób niepełnosprawnych, 8 osób opiekunów osób niepełnosprawnych i 2 opiekunów kadry merytorycznej PCPR. Zakwaterowanie uczestników turnusu: w pokojach 2 osobowych, (5 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i 2 osoby z dysfunkcją ruchu), pozostałe osoby w pokojach nie więcej niż 3 osobowych, co najwyżej jeden pokój 4 osobowy. Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, ręczniki, czajnik bezprzewodowy, lodówka, szklanki inne naczynia, 1 litr wody mineralnej na 1 uczestnika dziennie. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, śniadanie w dniu przyjazdu i kolacja w dniu wyjazdu) w klimatyzowanej sali położonej na terenie ośrodka, bezpłatna całodobowa opieka medyczna (stała opieka lekarska i pielęgniarska). Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (2-3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną. Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: kinezyterapia, masaże, hydroterapia, fizykoterapia, ciepłolecznictwo, światłolecznictwo, krioterapia, inhalacje ultradźwiękowe, grota solna, kriokomora, terapia zajęciowa, muzykoterapia. Atrakcyjne miejsce położenia ośrodka, w przypadku położenia ośrodka nad morzem, odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m, taksa klimatyczna za wszystkich uczestników turnusu wliczona w cenę oferty. Zapewnienie znajdującej się na terenie ośrodka bezpłatnej bazy wypoczynkowo- rekreacyjnej w tym: basen rekreacyjny, basen wielofunkcyjny, obejmujący możliwość stosowania masaży wodnych, infrastruktura sportowa (boisko, kort tenisowy) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego, fitness-siłownia. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (ognisko, grillowanie, zabawy taneczne). Zorganizowanie zajęć - trening kompetencji i umiejętności społecznych, który przeprowadzi psycholog. Trening ma być przeprowadzony dla 3 grup osób niepełnosprawnych:11 osób- niepełnosprawni upośledzeni, 10 osób- niepełnosprawni, z którymi jest utrudniony kontakt ale nie są to osoby z upośledzone, 9 osób- niepełnosprawni sprawni intelektualnie. Program treningu winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, natomiast dla osób z upośledzeniem powinien być dostosowany do ich możliwości intelektualnych. Zajęcia ogółem powinny trwać 5 godziny, mogą być rozłożone w czasie np. w jednym dniu 3 h a w drugim 2 godziny. Głównym celem przeprowadzenia treningu jest nabycie większej pewności siebie i wiary we własne możliwości, budowanie poczucia własnej wartości, nauczenie się podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej, budowanie pozytywnego obrazu siebie oraz motywacji do podejmowania nowych zadań, zdobywanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz skutecznego realizowania zadań. Efekt treningu- rozwój i doskonalenie umiejętności interpersonalnych niezbędnych w przeciwstawianiu się sytuacji bezradności i wykluczeniu społecznemu. Wykonawca zapewni bezpłatnie wyposażoną salę na terenie ośrodka do przeprowadzenia zajęć, materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz poczęstunek w postaci ciastek,słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. Zorganizowanie zajęć wspierających aktywizację zawodową, prowadzonych przez doradcę zawodowego. Celem zajęć jest zapoznanie z efektywnymi metodami poszukiwania pracy, diagnoza zainteresowań, wartości, uzdolnień i motywacji, a także badanie predyspozycji zawodowych i kompetencji, dokumenty aplikacyjne, prawa i obowiązki pracownika niepełnosprawnego. Zajęcia są skierowane do dwóch grup niepełnosprawnych: 10 osób- niepełnosprawni, z którymi jest utrudniony kontakt ale nie są to osoby z upośledzone, 9 osób- niepełnosprawni sprawni intelektualnie. Zajęcia ogółem powinny trwać 5 godziny, mogą być rozłożone w czasie np. w jednym dniu 3 h a w drugim 2 godziny. Program treningu winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Efekt zajęć- wzrost wiedzy o własnych możliwościach na rynku pracy, wzrost umiejętności sporządzenia dokumentów aplikacyjnych, wzrost umiejętności własnej autoprezentacji. Wykonawca zapewni bezpłatnie wyposażoną salę na terenie ośrodka do przeprowadzenia zajęć, materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz poczęstunek w postaci ciastek-słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.sejny.wrotapodlasia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Lidia Niewiadomska - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Mikłaszewicz

Wprowadzający: Katarzyna Mikłaszewicz

Data wprowadzenia: 2010-06-23

Data modyfikacji: 2010-06-25

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2010-06-23