szkol_pcpr

Sejny: Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 178706 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej z terenu powiatu sejneńskiego realizowanych w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie jest podzielone na 12 części: Część 1 - Kurs Prawo jazdy kategorii A - 1 osoba 1a- 2h zajęć praktycznych - 1 osoba Część 2 - Kurs Prawo jazdy kategorii B - 18 osób - Miejsce szkolenia teoretycznego Sejny, Część 2a- Kurs Prawo jazdy kategorii B- 1 osoba -Miejsce szkolenia teoretycznego Ełk, Część 2b- Kurs Prawo jazdy kategorii B- 1 osoba - Miejsce szkolenia teoretycznego Białystok, 2c- 5h zajęć praktycznych- 1 osoba 2d- 2 h zajęć praktycznych kat. T- 1 osoba Część 3 - Kurs Prawo jazdy kategorii C- 5 osób Część 4 - Kurs Prawo jazdy kategorii C+E - 1 osoba 1) Dotyczy Części 1,2,3,4. Miejsce szkolenia praktycznego: Teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego- pozostali uczestnicy Teren powiatu białostockiego- 1 osoba kat. B. Teren powiatu ełckiego i suwalskiego- 1 osoba kat. B. Zamawiający wymaga, aby ilość godzin poszczególnych kursów była zgodna z Programem Szkolenia Kandydatów na Kierowców dla każdej z wyżej wymienionych kategorii- zał. Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005r (Dz. U. Nr 217 poz.. 1834). Kurs może być rozłożony w czasie: przy czym, co najmniej 10 osób z kat. B i wszyscy z pozostałych kategorii powinni zakończyć kurs do 30.09.2010r. a pozostali kursanci z kat. B najpóźniej do 30.11.2010r. Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźnie pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursu. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe, również w formie elektronicznej. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy i opłacenia egzaminu państwowego w zakresie każdego rodzaju prawa jazdy w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym oraz zapewnienia dojazdu na egzamin wszystkim uczestnikom szkolenia. Wyposażenie sali dydaktycznej: dostęp do stanowiska komputerowego max. 2 uczestników do jednego stanowiska. Zamawiający oświadcza, że wszyscy uczestnicy kursu są pełnoletni. Szkolenie rozpoczyna się badaniem lekarskim, których koszt pokrywa Zamawiający. Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu wewnętrznego, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz przekazania kserokopii ww. dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31.12.2020 r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Podlaskiego a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach. Część 5 - Kurs język angielski angielskiego dla młodzieży. a) Liczba godzin lekcyjnych: - 51 h dla początkujących, - 51 h dla średniozaawansowanych, b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 9 osób c) Termin realizacji: lipiec 2010r. d) miejsce szkolenia: Sejny (zapewnia Zamawiający) e) wiedza wykładowcy: -wykształcenie nie niższe niż wyższe magisterskie w zakresie filologii angielskiej, -uprawnienia/ kurs pedagogiczny, - udokumentowane doświadczenie w zawodzie nauczyciela- lektora-wykładowcy języka angielskiego nie mniej niż 5 lat. f) tematyka kursu: Kurs powinien zacząć się testem na podstawie wyniku, którego uczestnicy zostaną podzieleni na 2 grupy. Jedną grupę będą stanowiły osoby z nikłym i słabym stopniem zaawansowania języka a drugą osoby które już posiadają ugruntowana wiedzę. Kurs powinien być zorientowany na praktyczne wykorzystanie poznawanego języka w konkretnych sytuacjach życiowych. Beneficjenci powinni być zmotywowani do prowadzenia rozmów zainspirowanych aktualnymi wydarzeniami. Zajęcia powinny umożliwić nabycie biegłości i śmiałości mówienia w języku obcym. Wykładowca powinien zachęcić do opowiadania o swoich pasjach, celach i potrzebach. Beneficjenci powinni w równym stopniu poznać i udoskonalić wszystkie sprawności językowe: mówienie i rozumienie ze słuchu, gramatykę, czytanie oraz pisanie Podczas zajęć systematycznie powinna być pogłębiana wiedza naszych słuchaczy, która wzbogaci ich słownictwo oraz utrwali struktury gramatyczne. Na zajęciach, oprócz pracy z podręcznikiem, powinny być wykorzystywane materiały audio-video oraz materiały oryginalne, takie jak wycinki prasowe, wiadomości z Internetu, programy telewizyjne czy filmy w wersji oryginalnej. Tematyka kursu oprócz przełamywania bariery językowej powinna umożliwić poszerzanie horyzontów beneficjentów, rozbudzić ciekawość w poznawaniu świata oraz zachęcić do nauki języka angielskiego, ukazać celowość jego poznawania. W celu wyłonienia najlepszej oferty wykonawca powinien przedstawić program kursu uwzględniając tematykę kursu zawartą w pkt. f dla dwóch poziomów zaawansowania oraz wymiar godzin wyszczególniony w pkt. a. g) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Część 6 - Kurs pt. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne. a) liczba godzin: 40 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 min.) b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 5 osób c) przybliżony termin realizacji: wrzesień-październik 2010r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) wiedza prowadzących: wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń o tematyce podanej w kursie Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne lub innym o tematyce sprzedażowej, praktyka zawodowa. f) tematyka kursu: -przygotowanie do sprzedaży i nawiązanie kontaktu, -prezentacja oferty językiem korzyści dla klienta, -zachowania podczas trudnych rozmów i sytuacji, -negocjacje zakupowe, -budowanie trwałych relacji, czyli kontakty sprzedażowe, -obsługa kas fiskalnych, -wykonywanie i rodzaje raportów dostępnych w urządzeniach fiskalnych. g) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Część 7 - Kurs pt. Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej. a) liczba godzin: 44 h dydaktyczne b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 5 osób c) przybliżony termin realizacji: czerwiec- październik 2010r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) cel kursu: - Nabycie i pogłębienie wiedzy oraz podniesienie poziomu umiejętności w zakresie: - znajomości podziału wózków jezdniowych na rodzaje, typy, odmiany, postacie i wielkości. - znajomości budowy wózka, jego zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne. - urządzeń zabezpieczających, sygnalizujących, ostrzegawczych - znajomości czynności operatora w czasie pracy z wózkami. - umiejętności kierowania wózkiem - umiejętności załadowania i rozładowania towaru. - umiejętności manewrowania wózkiem. f) program kursu: - Szkolenie teoretyczne. typy stosowanych wózków jezdniowych budowa wózka. czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami. czynności operatora w czasie pracy wózkami. wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa. wiadomości z zakresu BHP. akty prawne i warunki techniczne dozoru technicznego - Szkolenie praktyczne. instruktaż stanowiskowy. praktyczna nauki jazdy. - Wymiana butli gazowej. g) forma zakończenie kursu- egzamin wewnętrzny na świadectwo kwalifikacyjne -E- w zakresie wymiany butli gazowych i egzamin przed Komisja Urzędu Dozoru Technicznego w Białymstoku na zaświadczenie w zakresie obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia. h) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Część 8 - Kurs pt. Profesjonalna kosmetyczka. a) liczba godzin: 100 b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 10 osoby c) termin realizacji: do uzgodnienia (w okresie lipiec- październik.). Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą oraz będzie dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane- Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) tematyka kursu: Zajęcia Teoretyczne- 23 h Organizacja pracy przy wykonywaniu zabiegów kosmetycznych - zapoznanie z wyposażeniem oraz organizacją pracy w gabinecie kosmetycznym, - charakterystyka funkcji i metod zarządzania w gabinecie kosmetycznym. - zapoznanie z obsługą i zastosowaniem lamp i aparatów wykorzystywanych w gabinecie kosmetycznym, Rodzaje skór - cer, - rozpoznanie rodzaju cery, Depilacja, - rodzaje nadmiernego owłosienia i określanie jego przyczyn powstawania, Zabiegi pielęgnacyjne dla poszczególnych rodzajów skór, Kosmetyki myjące, tonizujące, peelingujące, pielęgnujące , Kremy, Zagadnienia teoretyczne dotyczące budowy dłoni, palca, paznokcia i stopy, Przeciwwskazania do wykonywania manicure i pedicure, - rozpoznawanie przeciwwskazań do pedicure i pielęgnacji stóp, - rozpoznanie przeciwwskazań do manicure i zabiegów pielęgnacyjnych dłoni, Pielęgnacja paznokci, Środki wspomagające i pielęgnujące masażu kosmetycznego, Rodzaje wizyt w gabinetach kosmetycznych, Kosmetyki do ciała, Powtórzenie materiału, Egzamin końcowy teoretyczny. Zajęcia Praktyczne- 77 h Henna , regulacja łuku brwiowego, ­ określanie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy, ­ przygotowanie stanowiska pracy i klientki do wykonywania zabiegu farbowania rzęs i brwi z regulacją łuku brwiowego, Depilacja, ­ wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych i górnych, ­ wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików, Oczyszczanie twarzy, ­ wykonywanie zabiegu oczyszczania mechanicznego skóry twarzy w gabinecie kosmetycznym, ­ wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery, Organizacja pracy przy wykonywaniu manicure - pedicure, ­ organizowanie stanowiska pracy do wykonywania zabiegu manicure i zapoznanie się z narzędziami do wykonywania zabiegu, ­ organizowanie stanowiska pracy do pedicure, Zabiegi relaksacyjne, kąpiele dłoni, kompresy, preparaty używane do pielęgnacji dłoni paznokci i stóp, ­ wykonywanie masażu dłoni, ­ wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego dłoni, ­ wykonywanie masażu stóp, Manicure, ­ wykonywanie zabiegu manicure, Zdobnictwo paznokci ­ malowanie płytki paznokciowej z zastosowaniem dowolnych technik zdobnictwa, Pedicure ­ wykonywanie zabiegu pedicure przy użyciu odpowiednich preparatów i narzędzi, ­ wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego stóp i malowania płytki paznokciowej, ­ Maski kosmetyczne, Techniki masażu kosmetycznego, Masaż twarzy ­ wykonywanie masażu twarzy, Masaż dekoltu, Masaż relaksujący, Pielęgnacja ciała - biustu, nóg, pośladków, brzucha, ­ przeprowadzenie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci i kolan, ­ pielęgnowanie ramion, łokci i kolan w gabinecie kosmetycznym, ­ wykonywanie masażu ręcznego piersi, ­ wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego na biust dostosowanego do potrzeb skóry, ­ pielęgnacja piersi w domu, Zabiegi kosmetyczne na ciało ­ określanie i identyfikowanie defektów kosmetycznych, przyczyn ich powstawania oraz sposobów ich redukcji i likwidowania, - istota działania terapeutycznego stymulacji elektrycznej mięśni i tkanek, ­ organizacja w praktyce zabiegów elektrostymulacji elektrycznej mięśni i tkanek, ­ wykonywanie zabiegu body wrapping glinkami leczniczymi i aromatami, ­ wykonywanie zabiegu wyszczuplającego metodą GUAM, Powtórzenie materiału. Egzamin końcowy praktyczny. f) kwalifikacje wykładowcy: uprawnienia i certyfikaty pozwalające na przeprowadzenie tego rodzaju kursu oraz potwierdzenie zorganizowania wcześniej co najmniej 1 kursu kosmetyczki. g) efekt: przekazanie wiedzy uczestnikom projektu, która umożliwi zdanie egzaminu wewnętrznego. Po zdaniu egzaminu wewnętrznego beneficjenci otrzymają certyfikat-świadectwo-zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje do przeprowadzania zabiegów kosmetycznych i prawo wykonywania zawodu kosmetyczki. Część 9 - Kurs pt. Tworzenie portali biznesowych. a) liczba godzin: minimum 60, w tym 30 godzin pracy z trenerem i 30 godzin samodzielnej pracy monitorowanej. b) termin realizacji: lipiec 2010r. c) liczba osób: 1. d) miejsce szkolenia: nie dotyczy. e) sposób prowadzenia kursu: online - w formie wideokonferencji, f) tematyka kursu: - systemy zarządzania treścią stron WWW- CMS, - idealny CMS- przykład trafionych i chybionych pomysłów, - projektowanie portalu- strategiczny etap decydujący o porażce lub powodzeniu pomysłu, - metodyka wytwarzania oprogramowania internetowego, - procesy pracy (Workflows) - portal korporacyjny zarabiający na reklamach sieci WWW, - handel elektroniczny, a może współpraca z programami Partnerskimi?, -wyszukiwarki stron WWW, - budowa wyszukiwarki WWW, a pozycjonowanie naszego portalu, - WWW- stan obecny i przyszłość. g) kwalifikacje wykładowcy: uprawnienia i certyfikaty pozwalające na przeprowadzenie tego rodzaju kursu oraz potwierdzenie zorganizowania wcześniej co najmniej 1 kursu Tworzenie Portali Biznesowych. Część 10 - szkolenie dla osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG). a) liczba godzin: 20h b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- -1 osoba c) przybliżony termin realizacji: lipiec- listopad 2010r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) cel kursu: - opanowanie znajomość instrukcji obsługi stanowiska napełniania zbiorników pojazdów samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym, - opanowanie znajomość instrukcji obsługi zbiorników LPG zainstalowanych w pojazdach samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym, - zapoznanie się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku pracy, - zapoznanie się z przepisami szczegółowego postępowania w razie zagrożenia powstałego w związku z napełnieniem zbiorników LPG zainstalowanych w pojazdach samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym. f) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. UWAGA !!! Powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Postanowienia ogólne: 1) Zamawiający zastrzega, że może zmniejszyć lub zwiększyć liczbę osób realizujących kurs: Część 1 - Kurs Prawo jazdy kategorii A - odwołać kurs lub dodać 1 osoba osobę, Część 2 - Kurs Prawo jazdy kategorii B - zmniejszyć o 3 osoby lub zwiększyć o 2 osoby, Część 2a- Kurs Prawo jazdy kategorii B- odwołać kurs lub dodać 1 osoba osobę, Część 2b- Kurs Prawo jazdy kategorii B- odwołać kurs lub dodać 1 osoba osobę, Część 3 - Kurs Prawo jazdy kategorii C- zmniejszyć 1 osobę lub zwiększyć o 1 osobę, Część 4 - Kurs Prawo jazdy kategorii C+E - odwołać kurs lub dodać 1 osoba osobę, Część 5 - Kurs język angielski angielskiego dla młodzieży- zmniejszyć o 2 osobę zwiększyć o 3 osoby, Część 6 - Kurs pt. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne- zmniejszyć 1 osobę lub zwiększyć o 1 osobę, Część 7 - Kurs pt. Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej- zmniejszyć o 1 osobę lub zwiększyć o 1 osobę, Część 8 - Kurs pt. Profesjonalna kosmetyczka- zmniejszyć o 2 osobę lub zwiększyć o 2 osoby, Część 9 - Kurs pt. Tworzenie portali biznesowych- odwołać kurs lub dodać 1 osoba osobę, Część 10 - szkolenie dla osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG)- odwołać kurs lub dodać 1 osoba osobę. 2) Każdy z wykonawców powinien przedstawić dokładny program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: a) szczegółowego konspektu do zajęć uwzględniającego: - treść programu, - proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych ogółem, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych, przypadających na jednego uczestnika warsztatów, - informację o stosowanych metodach i technikach nauczania, - informację o materiałach dydaktycznych, udostępnianych uczestnikom zajęć wraz z formą ich udostępnienia, b) informacji dotyczącej: - miejsca odbywania zajęć teoretycznych-opis sal do zajęć teoretycznych-jeżeli dotyczy, - miejsca odbywania zajęć praktycznych -ilość stanowisk i ich dokładny opis oraz ich wyposażenie, - wykazu zaproponowanego sprzętu, przyrządów, urządzeń niezbędnych celem realizacji zamówienia, - wykazu materiałów dydaktycznych, które otrzyma każdy uczestnik szkolenia wraz z formą udostępnienia, c) wykazu umiejętności i wiedzy, jaką nabędą uczestnicy warsztatów, d) imiennego wykazu osób w tym kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, e) szczegółowego preliminarza zajęć z uwzględnieniem kosztów poniesionych na organizację i realizację przedmiotowego warsztatów, f) proponowanego systemu, czasu i terminu realizacji zajęć (rozkład zajęć), g) wzoru świadectwa (certyfikatu lub zaświadczenia) ukończenia warsztatów, h) projektu ankiety dla uczestników warsztatów, i) sposób sprawdzania efektów szkolenia (egzamin). 3) Dokumentacja: Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie kursu listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: i) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, ii) protokół z egzaminu wewnętrznego, iii) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz przekazania kserokopii ww. dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia. 4) Oznakowanie: Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). 5) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216). 6)Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu (prezentacji, spotkania) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 listopada 2010r. Szczegółowe terminy każdego szkolenia zostaną ustalone w umowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zwiększenie liczby osób w poszczególnych częściach zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /psychiatra, psycholog, lekarz medycyny pracy, doradca zawodowy, opiekun grupy, nauczyciel praktycznej nauki zawodu/ wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Stopień zdawalności egzaminu w części od 1 do 4 - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.sejny.wrotapodlasia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach PO KL priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii A.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 osoba, dodatkowo 2h zajęć praktycznych - 1 osobie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Stopień zdawalności egzaminu - 40
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii B.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 osób / Miejsce szkolenia teoretycznego Sejny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Stopień zdawalności egzaminu - 40
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2a- Kurs Prawo jazdy kategorii B.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 osoba / Miejsce szkolenia teoretycznego Ełk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. stopień zdawalności egzaminu - 40
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2b- Kurs Prawo jazdy kategorii B.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 osoba / Miejsce szkolenia teoretycznego Białystok oraz dodatkowo 5h zajęć praktycznych dla 1 osoby i 2 h zajęć praktycznych kat. T 1 osobie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. stopień zdawalności egzaminu - 40
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii C.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. stopień zdawalności egzaminu - 40
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prawo jazdy kategorii C+E.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 osoba.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. stopień zdawalności egzaminu - 40
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs język angielski angielskiego dla młodzieży.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin lekcyjnych: - 51 h dla początkujących, - 51 h dla średniozaawansowanych, Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 9 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs pt. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 40 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 min.) b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 5 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs pt. Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 44 h dydaktyczne b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 5 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs pt. Profesjonalna kosmetyczka..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 100 b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 10 osoby.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs pt. Tworzenie portali biznesowych..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: minimum 60, w tym 30 godzin pracy z trenerem i 30 godzin samodzielnej pracy monitorowanej. b) liczba osób: 1. c) sposób prowadzenia kursu: online - w formie wideokonferencji,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: szkolenie dla osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG)..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 20h b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 1 osoba.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Lidia Niewiadomska - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2010-06-23

Data modyfikacji: 2010-06-28

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2010-06-23