przetarg_zimowe_utrzymanie_drog_pzd_10

Sejny: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegająca na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej
Numer ogłoszenia: 347810 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegająca na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg zarzadzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, polegajaca na odśnieżaniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej. Zakres zamówienia: - odśnieżanie 60 m-g, - zwalcznie śliskości 20% mieszanką piaskowo-solną 325 t.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości: - na zadanie nr 1 - 900,00 zł (dziewięćset i 00/100 złotych), - na zadanie nr 2 - 450,00 zł (czterysta pięćdziesiąt i 00/100 złotych) - na zadanie nr 3 - 200,00 zł (dwieście i 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Jeżeli wykonawca będzie wnosił wadium w pieniądzu należy wyżej wskazaną kwotę wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: BS Sejny Nr konta 67 9354 0007 0000 0000 2147 0002 w tytule: Wadium na zadanie nr Wadium (w formie pieniężnej) musi być na koncie wskazanym przez Zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu upływu terminu na składania ofert. Jeżeli wykonawca nie będzie wnosił wadium w pieniądzu, dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał) należy załączyć do oferty, powyższy dokument powinien zawierać zapisy zobowiązujące podmiot wystawiający dokument do wypłacenia zamawiającemu kwoty wadium w sytuacji przewidzianej w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w sytuacji gdy wykonawca 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować może wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające ważność oferty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ + formularz/e cenowy/e wykonawcy zał. od nr 9 do nr 11 do siwz w zależności od nr zadania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem , następujących dokumentów: 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą następujących dokumentów: 5. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawcy), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (zał. nr 7 do SIWZ). 6. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Oferowane ilości pojazdów należy podać na załączonym druku w zależności od zadania - formularz zał. Nr 1 wykaz sprzętu do sypania mieszanką piaskowo-solną lub zał. Nr 2 Wykaz sprzętu do odśnieżania dróg powiatowych. Ponadto do oferty obowiązkowo należy dołączyć obustronne kserokopie dowodów rejestracyjnych nośników. W wykazie ująć tylko sprzęt przewidziany do wykonania zamówienia tj. nie przedstawiać całego parku maszynowego jakim dysponuje wykonawca, a który nie jest potrzebny do wykonania zamówienia. Dodatkowo: W każdym pracującym nośniku musi być telefon komórkowy niezbędny do komunikacji między Zamawiającym, a Wykonawcą. W tym celu wykonawca poda nr tel. komórkowego (należy wpisać na formularzach opisujących sprzęt zał. nr 1 i zał. nr 2), który będzie przypisany do konkretnej jednostki. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w ciągu ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, (referencje od poprzednio zamawiających) że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, (załączyć co najmniej 2 referencje) załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sejny.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej 162t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej z uprzednim odśnieżeniem 55 t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej 81 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej z uprzednim odśnieżeniem 27t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Nośnik-samochód ciężarowy z pługiem jednostronnym lub pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się montaż ww. opłużnienia na nośniku piaskarki. Przewidywana ilość godzin sprzętu: 60 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

p.o. Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach
Jarosław Polens

Metryka strony

Udostępniający: Jarosław Polens, p.o. Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2009-10-06

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2009-10-06

Data modyfikacji: 2009-10-06

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2009-10-06