zim_utrz_drog

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Sejny: Zimowe utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej.
Numer ogłoszenia: 260137 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na zwalczaniu śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej 274 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej z uprzednim odśnieżeniem 123 t..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium; Wymagane jest wadium na zadanie nr 1 w wysokości - 1000,00 zł ( jeden tysiąc złotych ) Wymagane jest wadium na zadanie nr 2 w wysokości - 500,00 zł (pięćset złotych ). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Jeżeli wykonawca będzie wnosił wadium w pieniądzu należy wyżej wskazaną kwotę wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: BS Sejny Nr konta 67 9354 0007 0000 0000 2147 0002 Wadium (w formie pieniężnej) musi być na koncie wskazanym przez Zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu upływu terminu na składania ofert. Jeżeli wykonawca nie będzie wnosił wadium w pieniądzu, dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał) należy załączyć do oferty, powyższy dokument powinien zawierać zapisy zobowiązujące podmiot wystawiający dokument do wypłacenia zamawiającemu kwoty wadium w sytuacji przewidzianej w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w sytuacji gdy wykonawca 1.Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postepowaniu jest spełnienie wymagań zawartych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować może wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające ważność oferty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3do SIWZ + formularz/e cenowy/e wykonawcy zał. od nr 8 do nr 9 do siwz w zależności od nr zadania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem , następujących dokumentów: 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą następujących dokumentów: 5. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawcy), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (zał. nr 6 do SIWZ). 6. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Oferowane ilości pojazdów należy podać na załączonym druku w zależności od zadania - formularz zał. Nr 1 wykaz sprzętu do sypania mieszanką piaskowo-solną dróg powiatowych. Ponadto do oferty obowiązkowo należy dołączyć obustronne kserokopie dowodów rejestracyjnych nośników . W wykazie ująć tylko sprzęt przewidziany do wykonania zamówienia tj. nie przedstawiać całego parku maszynowego jakim dysponuje wykonawca, a który nie jest potrzebny do wykonania zamówienia. Dodatkowo: W każdym pracującym nośniku musi być telefon komórkowy niezbędny do komunikacji między Zamawiającym, a Wykonawcą. W tym celu wykonawca poda nr tel. komórkowego (należy wpisać na formularzach opisujących sprzęt zał. nr 1), który będzie przypisany do konkretnej jednostki . 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w ciągu ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, (referencje od poprzednio zamawiających) że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, (załączyć co najmniej 2 referencje) załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą następujących dokumentów: 8. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sejny.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach ul. Marchlewskiego 19 16-500 Sejny.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach ul. Marchlewskiego 19 16-500 Sejny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej..
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną. Zadanie obejmuje usługę zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej 183 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej z uprzednim odśnieżeniem 82 t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej..
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną. Zadanie obejmuje usługę zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej 91 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej z uprzednim odśnieżeniem 41 t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Jarosław Polens
p.o. Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach

Metryka strony

Udostępniający: Jarosław Polens - p.o. Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2008-10-08

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2008-10-10

Data modyfikacji: 2008-10-10

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2008-10-10