Przetarg - paliwo PZD

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Sejny: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby taboru samochodowego Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach na lata 2008-2011
Numer ogłoszenia: 213645 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby taboru samochodowego Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach na lata 2008-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na brak zbiorników do przechowywania i magazynowania paliw - tankowanie bezpośrednio do zbiornika paliwa pojazdów. W związku z tym stacja paliw musi znajdować się na terenie Miasta Sejny. -23121100-2 Olej napędowy w ilości 40242 l. -23210000-2 LPG w ilości 5811 l. -23111200-0 Benzyna bezołowiowa w ilości 1893 l. Zapotrzebowanie ustalono w oparciu o zużycie paliw w ostatnich 12 miesiącach oraz przewidywany 3 letni okres trwania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2, 23.21.00.00-2, 23.11.12.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium : udział w postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami) Jeżeli wykonawca będzie wnosił wadium w pieniądzu należy wyżej wskazaną kwotę wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: BS Sejny Nr konta 67 9354 0007 0000 0000 2147 0002 Wadium (w formie pieniężnej) musi być na koncie wskazanym przez Zamawiającego nie później niż do godz. 09:00 w dniu upływu terminu na składania ofert. Jeżeli wykonawca nie będzie wnosił wadium w pieniądzu, dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał) należy załączyć do oferty, powyższy dokument powinien zawierać zapisy zobowiązujące podmiot wystawiający dokument do wypłacenia zamawiającemu kwoty wadium w sytuacji przewidzianej w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w sytuacji gdy wykonawca 1.Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 , nie podleganie wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust.1 i 2 - ustawy oraz wszystkich wymagań zawartych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dalszej treści siwz. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt. 9 SIWZ..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające ważność oferty : -Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust.1 pkt.1-4 - ustawy - Załącznik nr 2 do siwz Dla potwierdzenia spełniania warunków zawartych w art. 22 oferent musi dołączyć do swojej oferty następujące dokumenty: -Oferta - ( Zał. Nr 1 do siwz), -Aktualny odpis (może być kserokopia) z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Ponadto oferent dla potwierdzenia spełniania warunków zawartych w art. 24 musi dołączyć do swojej oferty następujące dokumenty: -Aktualne zaświadczenie (może być kserokopia) oferenta o niezaleganiu na rzecz Urzędu Skarbowego z należnym podatkiem. -Aktualne zaświadczenie (może być kserokopia) oferenta o niezaleganiu na rzecz ZUS-u z należnymi składkami. -Dowód wniesienia wadium. -Oświadczenie potwierdzające posiadanie stacji paliw na terenie miasta Sejny -(Zał. Nr 4 do siwz) Brak jednego z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferenta z postępowania o udzielenie zamówienia. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych w niniejszej siwz muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie oferty z postępowania. UWAGA: Aktualny/Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 msc. przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku wyciągu z rejestru sądowego firmy nie wcześniej niż 6 msc..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

• 1 - Cena - 50
• 2 - Upust na litrze paliwa - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sejny.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniajacego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt.7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (087)5163-060 , tel. kom. 0602-355-170..

Metryka strony

Udostępniający: Jarosław Polens - kierownik Powiatowego Zarządu Dróg

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2008-09-11

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2008-09-11

Data modyfikacji: 2008-09-16

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2008-09-11