Ogłoszenie o przetargu Pomorze i Tauroszyszki

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Sejny: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów Pomorze, gm. Giby, powiat Sejneński oraz obrębu Tauroszyszki, gm. Puńsk powiat Sejneński.
Numer ogłoszenia: 101402 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.
• Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów Pomorze, gm. Giby, powiat Sejneński oraz obrębu Tauroszyszki, gm. Puńsk powiat Sejneński..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębu Pomorze, gm. Giby, powiat Sejneński a) Powierzchnia obrębu: 321 ha, b) Liczba działek: 188, c) Szacunkowa liczba budynków: 100 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają warunki techniczne. Zadanie 2 Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębu Tauroszyszki, gm. Puńsk powiat Sejneński a) Powierzchnia obrębu: 311 ha, b) Liczba działek: 84, c) Szacunkowa liczba budynków: 70 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają warunki techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 oraz nie podleganiu o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 3. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne (uprawnienia takie musi posiadać co najmniej jedna osoba). 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów (ewentualnie podwykonawcy), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw i usług (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (załączyć co najmniej 2 referencje). 7. Wykaz sprzętu jakiego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (co najmniej 1 komputer oraz niezbędne oprogramowanie do prac kameralnych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1 Maja 1,16-500 Sejny pok. nr 6. e-mail: biuro@powiat.sejny.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1 Maja 1,16-500 Sejny, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowe informacje: Irena Wiszniewska lub Anna Miszkiel - Starostwo Powiatowe w Sejnach tel.: 087 5162066 faks: 087 5162013 w godz. 7.30 - 15.30. Finansowanie zamówienia ze środków własnych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębu Pomorze, gm. Giby, powiat Sejneński..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębu Pomorze, gm. Giby, powiat Sejneński a) Powierzchnia obrębu: 321 ha, b) Liczba działek: 188, c) Szacunkowa liczba budynków: 100 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają warunki techniczne..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębu Tauroszyszki, gm. Puńsk powiat Sejneński.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębu Tauroszyszki, gm. Puńsk powiat Sejneński a) Powierzchnia obrębu: 311 ha, b) Liczba działek: 84, c) Szacunkowa liczba budynków: 70 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają warunki techniczne..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ryszard Grzybowski - Starosta Powiatu w Sejnach

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2008-05-14

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2008-05-14

Data modyfikacji: 2008-05-14

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2008-05-14