przetarg_2_08

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Sejny: Ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Sejneńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.
Numer ogłoszenia: 23110 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I.1) NAZWA I ADRES: Powiat Sejneński, ul. 1-go Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162066, fax 087 5162013.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Sejneńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenia majątku i interesów Powiatu Sejneńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku ubezpieczenia sprzętu elektronicznego ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ubezpieczeń komunikacyjnych (AC, OC, NNW, Assistance)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.61.00-5, 66.33.63.10-0, 66.33.60.00-4, 66.33.20.00-6, 66.33.74.00-5, 66.33.70.00-1, 66.33.71.00-2, 66.33.41.00-1, 66.33.11.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: Posiadanie zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenia właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadanie na dzień 30.09.2007 r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnym powyżej 100% i pokrycie rezerw techniczno - ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100%. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. 3.Do badania i oceny zostaną dopuszczone oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków. 4.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy, tj: wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Nie złożyli w ofercie i w terminie określonym w dodatkowym wezwaniu zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków albo złożone dokumenty zawierają błędy, a także, jeżeli nie złożyli w terminie wyznaczonym przez zamawiającego wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy. Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę z przyczyn określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1.1.Wypełniony Formularz (Oferta), (Formularz cenowy) i (Akceptacja klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych preferowanych) według załączonych wzorów stanowiących załącznik nr 2, 2a i 3 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 1.4.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową. 1.5.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 1.6.Oświadczenie o wysokości posiadanych na dzień 30.09.2007 r. wskaźników pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi oraz pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych aktywami, z wykorzystanie wzoru - załącznik nr 4a 1.7.Ogólne lub szczególne warunki ubezpieczenia stanowiące podstawę poszczególnych umów ubezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1. Cena - 60
• 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sejny.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie ze środków własnych. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie wymagane. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od dnia 1.03.2008 r., z poszanowaniem umów aktualnych, zawartych wcześniej.

Ryszard Grzybowski

Starosta Sejneński

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2008-02-04

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2008-02-05

Data modyfikacji: 2008-02-05

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2008-02-05