zaarzadzenie_43_2013
Zarządzenie nr 43/2013
Starosty Sejneńskiego
z dnia 29 listopada 2013 roku
w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach
Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) w związku z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach oraz § 11 ust. 2, 3 i 4 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sejnach przyjętego uchwałą Nr XXX/239/13 Rady Powiatu Sejneńskiego z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sejnach, Starosta Sejneński zarządza, co następuje:
§ 1. Ogłasza się nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze w projekcie „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim” realizowanym przez Starostwo Powiatowe w Sejnach – Podinspektora - Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji – SORE
§ 2. 1. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja w składzie:
1) Pan Romuald Witkowski - Przewodniczący Komisji,
2) Pani Aneta Kimszal – Członek Komisji,
3) Pani Henryka Pawlukanis – Sekretarz Komisji,
zwana w dalszej treści zarządzenia Komisją.
2. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowiska urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
§ 3. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko:
1) do dnia 29 listopada 2013 r. (włącznie) – zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl, zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór pracowników na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sejnach ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,
2) do dnia 10 grudnia 2013 r. do godz. 10.00 –składanie dokumentów przez kandydatów,
3) od dnia 11 grudnia 2013 r. godz. 9.00 – rozpoczęcie pracy Komisji (przeprowadzenie postępowania wstępnego i etapu pierwszego konkursu),
4) dnia 12 grudnia 2013 r.:
- sporządzenie listy kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i zostali zakwalifikowani do drugiego etapu konkursu (tj. indywidualnych rozmów z Komisją),
- sporządzenie informacji Starosty Sejneńskiego dotyczącej sposobu oraz terminu przeprowadzenia drugiego etapu konkursu celem jej upowszechnienia na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
- powiadomienie (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszenie do drugiego etapu konkursu osób, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu.
5) dnia 13 grudnia 2013 r. – przeprowadzenie indywidualnych rozmów z kandydatami przez Komisję.
§ 5. Postępowanie w sprawie naboru podlega zatwierdzeniu przez Starostę Sejneńskiego.
§ 6. Wykonanie zarządzenia powierza się Wicestaroście Sejneńskiemu.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Andrzej Szturgulewski
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 43/2013
Starosty Sejneńskiego
z dnia 29 listopada 2013r.
OGŁOSZENIE
Starosty Sejneńskiego
z dnia 29 listopada 2013r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na
2 wolne stanowiska urzędnicze- Podinspektora - Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji – SORE
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze
Podinspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji - SORE
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty
Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowisk urzędniczych:
Podinspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE)
Liczba stanowisk: 2 etaty
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Forma zatrudnienia: na czas określony - od rozstrzygnięcia do 31 sierpnia 2015r
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
- staż pracy: minimum 2 lata,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- znajomość lokalnego środowiska edukacyjnego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy, doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych,
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych,
- znajomość założeń projektu POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty w ramach Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, dokumentów programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność, dyspozycyjność,
- umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie przy realizacji różnych przedsięwzięć na rzecz edukacji publicznej i niepublicznej,
- doświadczenie w prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej placówki oświatowej,
- doświadczenie w podejmowaniu działań związanych z diagnozą w obszarze nauczanie/ wychowanie/szkolenia nauczycieli,
- ukończenie przynajmniej jednej formy szkoleniowej przygotowującej do moderowania pracy grup dorosłych,
- dobra znajomość technologii informacyjnej, tj. obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa urządzeń multimedialnych,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- prawo jazdy kategorii B
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji – SORE
- współpraca z dyrektorem szkoły uczestniczącej w projekcie w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły,
- pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju – współpraca z radą pedagogiczną,
- wsparcie szkoły w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
- wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą),
- pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
- organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą,
- organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji),
- monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
- dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w projekcie „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim” oraz wymogami Instytucji Pośredniczącej II stopnia),
- przygotowanie i przeprowadzenie wśród nauczycieli ankiet z przebiegu wspomagania,
- przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania,
- przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej,
- udział w podsumowaniu podjętych działań – współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym,
- pomoc przy tworzeniu Powiatowego Programu Wspomagania,
- przeprowadzenie ewaluacji przebiegu wspomagania,
- ścisła współpraca z koordynatorem projektu i personelem projektu,
- promocja działań SORE,
- uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach informacyjnych organizowanych przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, dotyczących pracy SORE.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) Życiorys (CV),
2) kwestionariusz osobowy*
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy (preferowane doświadczenie w pracy w środowisku oświatowym),
7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: Podinspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji - SORE” w terminie do dnia 10 grudnia 2013 r. do godz. 10.00.
W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 43/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 29 listopada 2013 r.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 07 stycznia 2014 r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).
Starosta
Andrzej Szturgulewski
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Henryka Pawlukanis – inspektor, tel. 87/5173919
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony