Zarządzenia Starosty Sejneńskiego w 2017 r.

Zarządzenia Starosty Sejneńskiego w 2017 r.

 

1. Zarządzenie nr 1/2017 z dnia 30 stycznia 2017 r. w sprawie zatwierdzenia planu kontroli zarządczej Starostwa Powiatowego w Sejnach oraz podległych i nadzorowanych, realizujących zadania powiatu jednostek organizacyjnych na 2017 rok.

2. Zarządzenie nr 2/2017 z dnia 13 lutego 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT w Powiecie Sejneńskim i jego jednostkach.

3. Zarządzenie nr 3/2017 z dnia 27 lutego 2017 r. w sprawie ustanowienia pełnomocnika do spraw wyborów

4. Zarządzenie nr 4/2017 z dnia 27 lutego 2017 r. w sprawie uchylenia Zarządzenia Nr 35/2016 Starosty Sejneńskiego

5. Zarządzenie nr 5/2017 z dnia 13 marca 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku na kadencję 2014-2017

6. Zarządzenie nr 6/2017 z dnia 13 marca 2017 r. w sprawie ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Sejnach

7. Zarządzenie nr 7/2017 z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Wynagradzania Pracowników Starostwa Powitowego w Sejnach

8. Zarządzenie nr 8/2017 z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie powołania zespoły do oceny zniszczonych dróg powiatowych powstałych w wyniku podtopień i obfitych opadów deszczu

9. Zarządzenie nr 9/2017 z dnia 20 kwietnia 2017 r. w sprawie powołania Powiatowego Komitetu Organizacyjnego do przeprowadzenia eliminacji powiatowych Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym

10. Zarządzenie nr 10/2017 z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie podania do wiadomości publicznej wykazu nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego stanowiącej własność Skarbu Państwa

11. Zarządzenie nr 11/2017 z dnia 26 maja 2017 r. w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad rachunkowości dla Starostwa Powiatowego w Sejnach - zmieniono Zarządzeniem nr 34/2018 r. Starosty Sejneńskiego z dnia 31 grudnia 2018r.; zmieniony Zarządzeniem nr 6/2022 z dnia 26.01.2022 r.

12. Zarządzenie nr 12/2017 z dnia 12 czerwca 2017 r.   - zmieniono Zarządzeniem nr 21/2019 Starosty Sejneńskiego z dnia 10 lipca 2019r.

13. Zarządzenie nr 13/2017 z dnia 20 czerwca 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad rachunkowości dla Starostwa Powiatowego w Sejnach

14. Zarządzenie nr 14/2017 z dnia 25 lipca 2017 r. w sprawie powołania Powiatowej Rady Rynku Pracy

15. Zarządzenie nr 15/2017 z dnia 26 lipca 2017 r. mieniające zarządzenie w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad rachunkowości dla Starostwa Powiatowego w Sejnach

16. Zarządzenie nr 16/2017 z dnia 26 lipca 2017 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Liceum Ogólnokształcącym z Litewskim Językiem Nauczania im. 11 Marca w Puńsku

17. Zarządzenie nr 17/2017 z dnia 23 sierpnia 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad rachunkowości dla Starostwa Powiatowego w Sejnach

18. Zarządzenie nr 18/2017 z dnia 11 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia planu kont oraz zasad (polityki) rachunkowości dla projektu pn. "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego"

19. Zarządzenie nr 19/2017 z dnia 11 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia planu kont oraz zasad (polityki) rachunkowości dla projektu pn. "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego"

20. Zarządzenie nr 20/2017 z dnia 16 października 2017 r. w sprawie ustalenia dodatkowego dnia wolnego od pracy w Starostwie Powiatowym w Sejnach w 2017 roku

21. Zarządzenie nr 21/2017 z dnia 19 października 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia powiatowych lokali, w których usytuowane będą punkty nieodpłatnej pomocy prawenej oraz harmonogram udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Sejneńskim

22. Zarządzenie nr 22/2017 r. z dnia 25 październka 2017 r. w sprawie powołania komisji ds. oceny szkód w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa powstałych w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych jakie wystąpiły na części Powiatu Sejneńskiego. 

23. Zarządzenie Nr 23/2017 z dnia 26 października 2017 r. w sprawie powołania komisji do odbioru robót budowalnych dotyczących: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1158B Wiatrołuża - Wysoka Góra - Remieńkiń w km 3+594 - 4+159 w ramach umowy nr I/46/2017

24. Zarządzenie nr 24/2017 z dnia 06 listopada 2017 r. w sprawie przyjęcia "Instrukcji przyjmowania wpłat bezgotówkowych na wyznaczonych stanowiskach w Starostwie Powiatowym w Sejnach"

25. Zarządzenie nr 25/2017 z dnia 21 listopada 2017 r. w sprawie określenia planu etatów w Starostwie Powiatowym w Sejnach

26. Zarządzenie Nr 26/2017 z dnia 24 listopada 2017 r. w sprawie ustalenia ceny wywoławczej oraz wysokości wadium w drugim przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Hołny Wolmera, gm. Sejny. 

27. Zarządzenie nr 27/2017 z dnia 24 listopada 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia planu kont oraz zasad (polityki) rachunkowości dla projektu pn. "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania 3.2 - Kszałcenie i rozwój kompetencji kadr regionu Poddziałania 3.2.1. Rozwój kompetencji językowych i TIK oraz wsparcie wybranych form kształcenia ustawicznego zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki

28. Zarządzenie nr 28/2017 z dnia 24 listopada 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia planu kont oraz zasad (polityki) rachunkowości dla projektu pn. "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania 3.2 - Kszałcenie i rozwój kompetencji kadr regionu Poddziałania 3.2.2. Pozaszkolne formy kształcenia dorosłych

29. Zarządzenie nr 29/2017 z dnia 29 listopada 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad rachunkowości dla Starostwa Powiatowego w Sejnach

30. Zarządzenie nr 30/2017 z dnia 14 grudnia 2017 r. w sprawie ustalenia dodatkowego dnia wolnego od pracy w Starostwie Powiatowym w Sejnach w 2018 roku

31. Zarządzenie nr 31/2017 z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenia terminy inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Sejnach. 

32. Zarządzenie nr 32/2017 z dnia 29 grudnia 2017r. w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Data wytworzenia: 2019-02-08

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data modyfikacji: 2022-11-03

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2017-01-04