zarzadzenie_18_2012
Zarządzenie nr 18/2012
Starosty Sejneńskiego
z dnia 03 grudnia 2012r.
w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach
Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) w związku z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach oraz § 47 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego
w Sejnach przyjętego uchwałą Nr XXII/145/08 Rady Powiatu Sejneńskiego z dnia 14 listopada 2008r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sejnach, Starosta Sejneński zarządza, co następuje:
§ 1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach – podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa.
§ 2. 1. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja w składzie:
1) Romuald Witkowski – Wicestarosta Sejneński- Przewodniczący Komisji,
2) Marek Eugeniusz Ślusarz – Sekretarz Powiatu – Członek Komisji,
3) Tomasz Andrejczyk – p.o. Kierownika Wydziału Architektury i Budownictwa– Członek Komisji,
4) Agnieszka Kujawska – Kierownik Wydziału Ogólnego - Sekretarz Komisji,
zwana w dalszej treści zarządzenia Komisją.
2. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
§ 3. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
1) do dnia 04 grudnia 2012r. (włącznie) – zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl, zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Sejnach ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,
2) do dnia 17 grudnia 2012r. do godz. 10.00 –składanie dokumentów przez kandydatów,
3) dnia 19 grudnia 2012r. godz. 12.00 – rozpoczęcie pracy Komisji,
4) dnia 08 stycznia 2013r. do godz.14.00– ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do drugiego etapu konkursu, tj. indywidualnych rozmów
z Komisją,
5) dnia 22 stycznia 2013r. godz. 10.00– rozpoczęcie przez Komisję indywidualnych rozmów z kandydatami.
§5. Postępowanie w sprawie naboru podlega zatwierdzeniu przez Starostę Sejneńskiego.
§ 6. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji, o którym mowa w § 2.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Sejneński
Andrzej Szturgulewski
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa
ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA TO STANOWISKO
Starostwo Powiatowe w Sejnach (16-500 Sejny , ul. 1 Maja 1) informuje o wolnym stanowisku urzędniczym –podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa oraz ogłasza nabór na to stanowisko.
I .Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe o kierunku: budownictwo lub architektura i urbanistyka,
6) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office.
II. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie co najmniej 3 lat stażu pracy,
2) dobra znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach
samorządowych, zagadnień prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Kodeks cywilny, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość zagadnień związanych z działalnością samorządu terytorialnego,
4) umiejętność redagowania pism urzędowych,
5) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
6) odpowiedzialność, kultura osobista, komunikatywność,
7) posiadanie uprawnień budowlanych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem nadzoru i kontroli w zakresie:
- zgodności rozwiązań architektoniczno-budowlanych z przepisami techniczno- budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- właściwego wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
2. Sprawdzanie posiadania przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie uprawnień do pełnienia tych funkcji.
3. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem bądź odmową zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
4. Przygotowywanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę.
5. Przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekty budowlane.
6. Przygotowywanie decyzji na realizacje inwestycji drogowej.
7. Nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości w projekcie budowlanym.
8. Stwierdzenia wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.
9. Przygotowywanie decyzji zmieniających pozwolenia na budowę i zatwierdzających projekty budowlane zamienne.
10. Przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na rzecz innej osoby.
11. Nakładanie obowiązku uzupełnienia wniosku.
12. Nakładanie obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego.
13. Przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę.
14. Przyjmowanie zgłoszenia o rozbiórce nie objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia.
15. Przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części .
16. Wnoszenie sprzeciwu w drodze decyzji do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
17. Nakładanie geodezyjnego wyznaczania w terenie i geodezyjnej inwentaryzacji obiektu objętego zgłoszeniem.
18. Nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę.
19. Prowadzenie rejestru załączników graficznych i przechowywanie dokumentów objętych pozwoleniem na budowę.
20. Prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.
21. Prowadzenie analiz i studiów z zakresu zagospodarowania przestrzennego, odnoszących się do obszaru powiatu i zagadnień jego rozwoju.
22. Wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia spełnienia wymagań samodzielnego lokalu mieszkalnego dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali.
23. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego dla celów dodatku mieszkaniowego.
24. Wydawanie zaświadczeń o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
25. Wydawanie zaświadczeń o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania.
26. Umieszczanie na zabytkach nieruchomych odpowiednich znaków i zapisów.
27. Przyjmowanie informacji od osób prowadzących roboty budowlane i ziemne w razie ujawnienia przedmiotu, który posiada cechy zabytku.
28. Zawiadamianie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wykopalisku lub znalezisku archeologicznym.
29. Prowadzenie archiwum wydziałowego.
30. Prowadzenie rejestru wniosków o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej.
31. Prowadzenie rejestru decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
32. Prowadzenie rejestru załączników graficznych.
33. Prowadzenie rejestru dzienników budowy.
34. Rejestrowanie dzienników budowy.
35. Przekazywanie kopii ostatecznych decyzji pozwoleń na budowę do organów podatkowych.
36. Miesięczne i kwartalne przekazywanie do Urzędu Statystycznego informacji o ruchu budowlanym.
37. Systematyczne przekazywanie Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego: kopii ostatecznych decyzji pozwoleń na budowę wraz z załącznikami graficznymi, kopii zgłoszeń robót budowlanych, postanowień i innych decyzji.
38. Przekazywanie co miesiąc do Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego uwierzytelnionych kopii rejestru wniosków o pozwolenia na budowę i rejestru decyzji administracyjnych oraz ewidencji wniosków rozpatrzonych przez organy administracji architektoniczno – budowlanej stopnia powiatowego, kopii rejestru wniosków o wydanie decyzji na realizacje inwestycji drogowej oraz rejestru decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej.
39. Przekazywanie półrocznych sprawozdań o ruchu budowlanym do Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego.
40. Dokonywanie czynności kontrolnych przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami Prawa budowlanego.
41. Współpraca z nadzorem budowlanym przy rozstrzyganiu skomplikowanych, zawiłych spraw wynikających z przepisów Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych.
42. Uczestniczenie wspólnie z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Sejnach w kontroli budów, wizji lokalnych, oględzinach obiektów.
43.Prowadzenie innych zadań przypisanych do kompetencji Wydziału Architektury i Budownictwa Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sejnach lub wynikających z ustaw i innych przepisów.
IV. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku :
- Umowa o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca w siedzibie urzędu oraz wyjazdy służbowe na terenie Powiatu Sejneńskiego.
- Praca przy komputerze.
- Kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientami urzędu.
- Budynek nie wyposażony w windę.
- Wejście do budynku nie przystosowane do osób na wózkach inwalidzkich.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae (CV) z przebiegu nauki i pracy zawodowej,
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia dyplomu),
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.
o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych).
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa” w terminie do dnia 17 grudnia 2012 roku do godz. 10.00. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 18/2012 Starosty Sejneńskiego z dnia 03 grudnia 2012r.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r.
w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do drugiego etapu konkursu (rozmowy kwalifikacyjnej) zostanie ogłoszona dnia 08 stycznia 2013r. o godz. 14.00. na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1,
16 – 500 Sejny /I piętro/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl, zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 22 stycznia 2013r. od godz. 10.00 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) – I piętro, pok. Nr 10.
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją
nie będą indywidualnie powiadamiani.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 31.01.2013r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).
Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Marek Eugeniusz Ślusarz – Sekretarz Powiatu, tel. 87/5173914
- P. Tomasz Andrejczyk – p.o. Kierownika Architektury i Budownictwa tel. 87/5173922
- P. Agnieszka Kujawska - Kierownik Wydziału Ogólnego, tel. 87/5173915
Starosta Sejneński
Andrzej Szturgulewski
* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia są do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony