zarzadzenie_30_2014

Zarządzenie nr  30/2014

Starosty Sejneńskiego

z dnia 31 lipca 2014 roku

w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym  w Sejnach

 

                              Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
w związku z  Zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach oraz § 11 ust. 2, 3 i 4 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sejnach przyjętego Uchwałą Nr XXX/239/13 Rady Powiatu Sejneńskiego z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sejnach, Starosta Sejneński zarządza, co następuje:

§ 1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach – geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii

§ 2. 1. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja w składzie:

1) Pan Romuald Witkowski- Przewodniczący Komisji,

2) Pani Anna Elżbieta Miszkiel – Członek Komisji

3) Pani Aneta Kimszal –  Sekretarz Komisji,

zwana w dalszej treści zarządzenia Komisją.

2. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

§ 3. Ogłoszenie o naborze na  wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

1) do dnia 31 lipca 2014 r. (włącznie) – zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl, zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór pracowników na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sejnach ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,

2)  do dnia 14 sierpnia 2014 r. do godz. 10.00  – składanie dokumentów przez kandydatów,

3)  od dnia 19 sierpnia 2014 r. godz. 11.00 – rozpoczęcie pracy Komisji (przeprowadzenie postępowania wstępnego i etapu pierwszego konkursu):

  4)  w dniu 20 sierpnia 2014 r. – przeprowadzenie drugiego etapu konkursu tj. indywidualnych rozmów z kandydatami.

§ 5. Postępowanie w sprawie naboru podlega zatwierdzeniu przez Starostę Sejneńskiego.

§ 6. Wykonanie zarządzenia powierza się Wicestaroście Sejneńskiemu.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Starosta

Andrzej Szturgulewski

  

Załącznik 

do Zarządzenia Nr 30/2014

Starosty Sejneńskiego

 z dnia 31 lipca 2014 r.

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Sejneńskiego

z dnia 31 lipca 2014 roku

o otwartym i konkurencyjnym  naborze na wolne  stanowisko urzędnicze  

w Starostwie Powiatowym w Sejnach

 

Starosta Sejneński

ogłasza nabór na  wolne  stanowisko urzędnicze

geodeta  w Wydziale Geodezji i Kartografii

w Starostwie Powiatowym w Sejnach,

 ul.1 Maja 1, 16-500 Sejny

 

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Sejnach

ul. 1 Maja 1

16-500 Sejny

 

II. Określenie  stanowisk urzędniczych:

 

geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

  1. Wykształcenie wyższe  - geodezyjne i kartograficzne lub średnie geodezyjne i kartograficzne.
  2. W przypadku wykształcenia średniego co najmniej 3 letni staż pracy.
  3. Uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
  4. Uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
  5. Obywatelstwo polskie.
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Nieposzlakowana opinia.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii.
  10. Znajomość ustawy  prawo geodezyjne i kartograficzne.
  11. Znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego.
  12. Dobra znajomość obsługi komputera.

 

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

  1. Znajomość obsługi programów geodezyjnych do prowadzenia baz danych w systemach informatycznych ( TerraBit, EGB V, C-Geo).
  2. Znajomość funkcjonowania zespołu do spraw geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz koordynacji sytuowania sieci uzbrojenia terenu.
  3. Skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.
  4. Wysoka kultura osobista.
  5. Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjnych.

 

IV.   Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym:

 

  1. Wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji i orzeczeń oraz odpisów aktów notarialnych, z których wynikają zmiany.
  2. Wydawanie odpłatnie wypisów i wyrysów wraz z wykazami zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych na żądanie właścicieli lub osób fizycznych i prawnych, w których władaniu znajduje się grunt, budynek lub lokal, osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, które mają interes prawny w tym zakresie, a także na żądanie zainteresowanych organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego.
  3. Udzielanie  informacji o gruntach, budynkach i lokalach zawartych w operacie ewidencyjnym, który składa się z map, rejestrów i dokumentów uzasadniających wpisy do tych rejestrów.
  4. Wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu gospodarstw.
  5. Koordynacja spraw ewidencji gruntów i budynków z ośrodkiem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
  6.       Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.
  7. Zarządzanie dokumentami prowadzonych spraw wewnątrz Starostwa oraz ich wymiana z podmiotami zewnętrznymi w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FlowER Urząd.
  8. Udostępnianie informacji publicznej na zasadach i w trybie określonym w ustawie o dostępie do informacji publicznej.
  9. Zastępowanie w czasie nieobecności przewodniczącego Zespołu ds. Koordynacji (uzgadniania) Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu na posiedzeniach zespołu.

V.  Wskazanie wymaganych dokumentów.

 

1. Dokumenty niezbędne:

1) kwestionariusz osobowy  *

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dowodu osobistego,

4) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5) kserokopia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy (przypadku wykształcenia średniego),  

6) kserokopia dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia zawodowe,

7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku geodety w Wydziale Geodezji i Kartografii,

8) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9)  oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne  i skarbowe,

10)  oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

11) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

12) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

  1. Dokumenty dodatkowe:

 

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).

 

Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
  2. Specyfika pracy na stanowisku:

- praca w systemie równoważnym,

- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na piętrze w budynku nie posiadającym windy,

- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

      - wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. 

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiemNabór na  wolne stanowisko urzędnicze: geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Sejnach” w terminie do dnia 14 sierpnia 2014 r. do godz. 10.00.

W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.        

  1. Inne informacje.    

Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na  to stanowisko został określony w  Zarządzeniu Nr 30/2014 Starosty Sejneńskiego z dnia 31 lipca 2014 r.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 września 2014 r.  w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro). Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

 Dodatkowych informacji udziela:                                                                 

  1. P. Irena Chabrewicz – inspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii, tel. 87/5173917

 

Starosta

Andrzej Szturgulewski

          

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego
w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Data wytworzenia: 2014-07-31

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2014-07-31

Data modyfikacji: 2014-07-31

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2014-07-31