zarzadzenie_5_2011
ZARZĄDZENIE NR 5 / 2011
STAROSTY SEJNEŃSKIEGO
z dnia 1 marca 2011 r.
w sprawie określenia rodzajów przesyłek wpływających do Starostwa Powiatowego w Sejnach , które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny .
Na podstawie § 42 ust. 3 załącznika Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Określa się listę rodzajów przesyłek wpływających do Starostwa Powiatowego w Sejnach , które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny – Sekretariat .
2. Listę rodzajów przesyłek, o których mowa w ust. 1 określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Sejneński
Ryszard Grzybowski
Załącznik do zarządzenia Nr 5/2011
Starosty Sejneńskiego z dnia 1 marca 2011 r.
LISTA RODZAJÓW PRZESYŁEK WPŁYWAJĄCYCH DO STAROSTWA,
KTÓRE NIE SĄ OTWIERANE PRZEZ PUNKT KANCELARYJNY
§ 1. Sekretariat pełniąc funkcję punktu kancelaryjnego m. In. w zakresie rejestracji przesyłek wpływających nie otwiera następujących rodzajów przesyłek:
1) niejawnych oznaczonych i zapakowanych zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych („ściśle tajne”, „tajne”, „zastrzeżone”, „poufne”);
2) opatrzonych dopiskiem „tajemnica skarbowa”;
3) ofert składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
4) ofert składanych w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego,
5) ofert składanych w trybie przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
6) nadawcą, których jest (są):
a) Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
b) Centralne Biuro Antykorupcyjne,
c) Centralne Biuro Śledcze,
§ 2. Komórki organizacyjne (wydziały, samodzielne stanowiska pracy) prowadzące postępowania,
o których mowa w § 1 pkt 3, 4 i 5 niniejszego załącznika, przekazują niezwłocznie do Sekretariatu:
1) informację o przyjętych zasadach składania ofert przez oferentów dotyczące m.in.:
a) terminu składania ofert (data, godzina),
b) sposobu składania ofert (np. przesyłka listowa, doręczenie przez osobę upoważnioną),
c) sposobu oznakowania kopert (y),
d) wskazania pracownika upoważnionego do odbioru ofert.
2) druk rejestru (ewidencji itp.) złożonych ofert.
§ 3. W przypadku uzasadnionej wątpliwości, co do możliwości otwarcia przesyłki przez punkt
kancelaryjny decyzję o jej otwarciu podejmuje:
1) Starosta Sejneński ,Wicestarosta Sejneński lub Sekretarz Powiatu,
2) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych .
Metryka strony