zarzadzenie_19_2011

Zarządzenie Nr 19/2011
Starosty Sejneńskiego
z dnia 27 października 2011r.


w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Sejnach

 


Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, Nr 157, poz. 1241, Nr 165, poz. 1316, z 2010 r. Nr 47, poz. 278, z 2011 r. Nr 102, poz. 585. ) zarządzam co następuje:

§ 1. Powołuję zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:
Przewodniczący – Teresa Gałdzewicz,
Członek – Katarzyna Mikłaszewicz,
Członek – Marek Kalwejt.

§ 2. Zespół dokona spisu z natury na dzień 31.10.2011r. następujących składników majątkowych:
-środki trwałe,
-pozostałe środki trwałe w używaniu. 

§ 3. Zespół dokona spisu z natury na dzień 31 grudnia 2011 r. następujących składników majątkowych:
1) stan oleju opałowego w kotłowni,
2) niezużyte materiały i towary odpisane w koszty w momencie ich zakupu:
- stan paliwa w samochodach,
- materiały biurowe ( tonery, papier w ryzach),
3) środki trwałe użytkowane na podstawie użyczenia.

§ 4. Ustalam termin wykonania inwentaryzacji o której mowa w:
§ 2 do dnia 30.11.2011r.
§ 3 do dnia 03.01.2012r.

§ 5. Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej i głównego księgowego do przeprowadzenia szkolenia wszystkich osób powołanych do inwentaryzacji, a w tym również osób odpowiedzialnych materialnie i osób prowadzących ewidencję inwentaryzowanych składników.

§ 6. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.

§ 7. Po zakończeniu inwentaryzacji przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zarządzi przeprowadzenie weryfikacji jej wyników i sporządzi z tego protokół zakończony wnioskami w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych i po uzyskaniu opinii głównego księgowego przedłoży je do zatwierdzenia.

§ 8. Wyniki inwentaryzacji zatwierdzone przez kierownika jednostki podlegają ujęciu w księgach roku obrotowego.

§ 9. Za sprawy i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 10. Nadzór nad całością prac inwetaryzacyjnych powierzam głównemu księgowemu.

§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta
Ryszard Grzybowski

Metryka strony

Udostępniający: Alicja Jurkiewicz, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2011-11-23

Data modyfikacji: 2011-11-23

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2011-11-23