Zarządzenie Nr 9/05 Starosty Sejneńskiego z dnia 29.04.2005r. w sprawie powołania Komisji przetargowych na potrzeby Starostwa.

 
Zarządzenie Nr 9/2005
Starosty Powiatu w Sejnach
z dnia 29.04.2005r
 
w sprawie powołania Komisji przetargowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sejnach.
 
Na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późniejszymi zmianami) art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 oraz art. 21 zarządza się co następuje:
 
Powołuję następujące komisje przetargowe do oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszych ofert w składzie:
 
Usługi geodezyjne
 
Przewodniczący - Bogdan Kowalewski
Sekretarz - Marek Ślusarz
Członek - Józef Malinowski
 
Roboty budowlane
 
Przewodniczący - Bogdan Kowalewski
Sekretarz - Marek Ślusarz
Członek - Tomasz Andrejczyk
 
Usługi i dostawy - realizowane dla Starostwa Powiatowego w Sejnach
(za wyjątkiem usług geodezyjnych, robót budowlanych oraz dostaw i usług świadczonych wyłącznie na rzecz Wydz. Komunikacji i Dróg)
 
Przewodniczący - Bogdan Kowalewski
Sekretarz - Marek Ślusarz
Członek - Agnieszka Kujawska
 
Usługi i dostawy - realizowane wyłącznie na rzecz Wydziału Komunikacji i Dróg
 
Przewodniczący - Marek Ślusarz
Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Romuald Jakubowski
 
 
Wyżej wymienione komisje, zobowiązuje się do przeprowadzania postępowań o wartości szacunkowej (netto) powyżej 6000 EURO.
 
1. Do podstawowych zadań komisji należy:
- oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia w tym posłużenie się szacunkiem dokonanym przez osobę posiadającą odpowiednią wiedzę z zastosowaniem art. 17 ustawy.
- sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz niezbędnych ogłoszeń
- przedłożenie do zaakceptowania Staroście Powiatu w Sejnach protokółu z pierwszego posiedzenia komisji, dotyczącego wyboru trybu postępowania, kwoty szacunkowej przedmiotu zamówienia oraz innych kluczowych propozycji komisji
- zamieszczenie ogłoszeń o przetargu zgodnie z wymogami ustawowymi
- udzielanie odpowiedzi dotyczących przedmiotu zamówienia na zapytania oferentów
- publiczne otwarcie ofert i sporządzenie protokółu z otwarcia
- w przypadkach określonych w ustawie, żądanie od oferenta/ów złożenia uzupełnień dokumentacji lub wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia
- zgłoszenie Staroście Powiatu w Sejnach wykluczenie/a oferenta/ów lub odrzucenie/a ofert, przygotowując jednocześnie odpowiednie, umotywowane pismo do opisanych oferentów
- dokonanie oceny ofert spełniających wszystkie wymagane warunki
- sporządzenie protokołu z postępowania i przedłożenie go do zatwierdzenia Staroście Powiatu
- po zatwierdzeniu protokółu, sporządzenie ogłoszenia o wyniku postępowania z jednoczesnym umieszczeniem w miejscach wskazanych w ustawie oraz przygotowania zawiadomień do oferentów o wyniku postępowania, których oferty były rozpatrywane
- w przypadku wycofania się z podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg, dokonanie wyboru nowego oferenta spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
2. W przypadku wątpliwości dotyczących stosowania poszczególnych procedur lub też zmian i
nowelizacji ustawy, komisja będzie działać zgodnie ze stanem prawnym na dzień rozpoczęcia
postępowania.
3. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
4. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w
przypadkach koniecznych.
5. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki
zamawiającej.
6. Zobowiązuje się Komisję do zachowania tajności prac podczas czynności wyboru i
badania ofert na zasadach ujętych w ustawie.
7. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania a traci moc po zastąpieniu nowym.
 
 
 
Starosta Sejneński

Piotr Marian Luto

 
Sejny, dnia 29.04.2005r.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Waldemar Budowicz

Wprowadzający: Waldemar Budowicz

Data wprowadzenia: 2005-05-06

Data modyfikacji: 2005-05-06

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-05-06