Zarządzenie nr 21/04
Zarządzenie Nr 21/04
Starosty Sejneńskiego
z dnia 20 grudnia 2004 roku
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia
W oparciu o Ustawę o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz. U. Nr 121/94 z późniejszymi zmianami)
§1
Powołuje się zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:
Przewodniczący- Stanisław Bednarski
Członek- Andrejczyk Tomasz
Członek- Kojto Małgorzata
§ 2
Zespół dokona spisu z natury na dzień 31.12.2004 r. następujących składników majątkowych:
1. Stan oleju opałowego w kotłowni
2. Nie zużyte materiały i towary odpisywane w koszty w momencie ich zakupu
- stan paliwa w samochodach służbowych,
- materiały biurowe papier w ryzach.
3. Środki trwałe użytkowane na podstawie umowy użyczenie.
§ 3
Ustalam termin wykonania inwentaryzacji dnia 31.12.2004 r..
§ 4
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzanie spisu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Sejneński
Piotr Marian Luto
Metryka strony