Zarządzenie nr 26 z 2008 roku
ZARZĄDZENIE NR 26 /08
STAROSTY SEJNEŃSKIEGO
z dnia 05 grudnia 2008r.
w sprawie powołania Komisji do oceny merytorycznej oraz wyboru ofert na realizację zadania publicznego pn „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dorosłych kobiet”
Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728), uchwały Zarządu Powiatu w Sejnach Nr 79/08 z dnia 26 listopada 2008r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na prowadzenie domu pomocy społecznej na 25 miejsc dla dorosłych kobiet oraz § 47 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sejnach przyjętego Uchwałą Nr XXII/145/08 Rady Powiatu w Sejnach z dnia 14 listopada 2008r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sejnach zarządzam, co następuje:
§1. W związku z ogłoszeniem przez Powiat Sejneński z dniem 02 grudnia 2008r. otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dorosłych kobiet ” powołuję z dniem grudnia 2008r. Komisję w składzie:
1) Pani Wirginia Jadwiga Pestka - Przewodnicząca Komisji,
2) Pani Teresa Alicja Jurkiewicz – Członek Komisji,
3) Pan Bogdan Fidrych – Sekretarz Komisji.
§2. 1. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1. należy ocena merytoryczna oraz wybór ofert na realizację zadania publicznego pn „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dorosłych kobiet”.
2. Przy wyborze ofert stosowane będą następujące kryteria:
1) wartość merytoryczna projektu (celowość, zakres rzeczowy zadania) 0 – 50 pkt.;
2) doświadczenie/kwalifikacje oferenta w realizacji zadania o podobnym charakterze 0-30 pkt.;
3) budżet oferty (inne dodatkowe źródła finansowania, w tym wkład własny oferenta) 0–20 pkt.
3. Przy ocenie ofert brane będą pod uwagę:
1) możliwości realizacji zadania przez oferenta;
2) zadeklarowana przez oferenta jakość działania;
3) liczba i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent ma realizować zadanie;
4) przedstawionej we wniosku kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania;
5) zadeklarowany udział środków finansowych własnych albo pozyskanych z innych źródeł na realizację zadania;
6) analiza i ocena realizacji zadań zleconych oferentowi w okresie poprzednim, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków;
7) wysokość dotacji, która jest przeznaczona na realizację zadania.
§3. 1. Termin rozpoczęcia prac Komisji ustala się na dzień 02 stycznia 2009r. o godz. 15.30.
2. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie realizacji zadania publicznego pn „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dorosłych kobiet”, które było przedmiotem postępowania konkursowego lub z chwilą unieważnienia postępowania.
3. Komisja przedkłada Zarządowi Powiatu w Sejnach informację o wynikach konkursu oraz projekt umowy w sprawie realizacji zadania publicznego pn „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dorosłych kobiet”,
4.Po zakończeniu postępowania całość dokumentacji związanej z otwartym konkursem ofert przechowywana jest w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach.
§4. Wykonanie Zrządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§5. Zarządzenia wchodzi w życie z dniem podpisania.
/-/ Ryszard Grzybowski
Starosta Sejneński
Metryka strony