Zarządzenie Nr 20/05 Starosty Sejneńskiego z dnia 07.10.2005r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej.

ZARZĄDZENIE NR 20/05
Starosty Powiatu Sejneńskiego
z dnia 07 grudnia 2005r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej
oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia
 
 
 
W oparciu o ustawę o rachunkowości z dnia 29 września 1994r (Dz. U. Nr 121/94 z późniejszymi zmianami)
 
§ 1
Powołuje się zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:

Przewodniczący

-

Stanisław Bednarski

Członek

-

Marzena Sosnowska

Członek

-

Wojciech Milewski

 
§ 2
Zespół dokona spisu z natury na dzień 30 grudnia 2005r następujących składników majątkowych:
1) stan oleju opałowego w kotłowni ,
2) Nie zużyte materiały i towary odpisane w koszty w momencie ich zakupu:
- stan paliwa w samochodach,
- materiały biurowe (papier w ryzach),
- środki trwałe użytkowane na podstawie użyczenia.
 
§ 3
Ustalam termin wykonania inwentaryzacji 30.XII.2005r.
 
§ 4
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.
 
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Starosta Sejneński
 
Piotr Marian Luto
 
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Waldemar Budowicz

Wprowadzający: Waldemar Budowicz

Data wprowadzenia: 2005-12-14

Data modyfikacji: 2005-12-14

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-12-14