Zarządzenie Nr 5/05 w sprawie powołania Komisji Przetargowej
-
Zarządzenie Nr 5 /2005
-
Starosty Powiatu w Sejnach
-
z dnia 02.03.2005 r.
-
-
w sprawie powołania Komisji przetargowej w postępowaniu na:
-
- dostawę wozu strażackiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach.
-
-
Na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późniejszymi zmianami) art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 oraz art. 21zarządza się co następuje:
-
Powołuję następującą komisję przetargową do przygotowania postępowania, oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
-
-
Przewodniczący - Bogdan Kowalewski
-
Sekretarz - Marek Ślusarz
-
Członek - Ryszard Gałdzewicz.
-
-
1. Do podstawowych zadań komisji należy:
-
- oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia w tym posłużenie się szacunkiem dokonanym przez osobę posiadającą odpowiednią wiedzę z zastosowaniem art. 17 ustawy.
-
- sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz niezbędnych ogłoszeń
-
- przedłożenie do zaakceptowania Staroście Powiatu w Sejnach protokółu z pierwszego posiedzenia komisji, dotyczącego wyboru trybu postępowania, kwoty szacunkowej przedmiotu zamówienia oraz innych kluczowych propozycji komisji
-
- zamieszczenie ogłoszeń o przetargu zgodnie z wymogami ustawowymi
-
- udzielanie odpowiedzi dotyczących przedmiotu zamówienia na zapytania oferentów
-
- publiczne otwarcie ofert i sporządzenie protokółu z otwarcia
-
- w przypadkach określonych w ustawie, żądanie od oferenta/ów złożenia uzupełnień dokumentacji lub wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia
-
- zgłoszenie Staroście Powiatu w Sejnach wykluczenie/a oferenta/ów lub odrzucenie/a ofert, przygotowując jednocześnie odpowiednie, umotywowane pismo do opisanych oferentów
-
- dokonanie oceny ofert spełniających wszystkie wymagane warunki
-
- sporządzenie protokołu z postępowania i przedłożenie go do zatwierdzenia Staroście Powiatu
-
- po zatwierdzeniu protokółu, sporządzenie ogłoszenia o wyniku postępowania z jednoczesnym umieszczeniem w miejscach wskazanych w ustawie oraz przygotowania zawiadomień do oferentów o wyniku postępowania, których oferty były rozpatrywane
-
- w przypadku wycofania się z podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg, dokonanie wyboru nowego oferenta spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
-
2. W przypadku wątpliwości dotyczących stosowania poszczególnych procedur lub też zmian i
-
nowelizacji ustawy, komisja będzie działać zgodnie ze stanem prawnym na dzień rozpoczęcia
-
postępowania.
-
3. Komisję powołuje się do przeprowadzenia wyłącznie wyżej wymienionego postępowania.
-
4. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
-
5. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w
-
przypadkach koniecznych.
-
6. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez
-
kierownika jednostki zamawiającej.
-
7. Zobowiązuje się Komisję do zachowania tajności prac podczas czynności wyboru i
-
badania ofert na zasadach ujętych w ustawie.
-
8. Decyzja obowiązuje z dniem podpisania.
-
-
-
-
-
Sejny, dnia 02.03.2005r.
Starosta Sejneński
Piotr Marian Luto
Metryka strony