Zarządzenie Nr 21/05 Starosty Sejneńskiego z dnia 09.12.2005r. w sprawie powołania komisji do odbioru robót budowlanych.

Zarządzenie nr 21/05

Starosty Powiatu w Sejnach

z dnia 09.12.2005 r
 
 
w sprawie powołania komisji do odbioru robót budowlanych, sprawa nr OR-343/08/05 dotyczących: Przebudowa ul. Zawadzkiego w Sejnach. Ułożenie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno-bitumicznej zamkniętej.
 
Do odbioru robót budowlanych, powołuję Komisję w następującym składzie:
 
1. Jarosław Polens - przewodniczący
2. Jarosław Niemkiewicz - sekretarz
3. Bogdan Kowalewski - członek
 
Termin odbioru robót wyznaczam na 15 grudnia 2005 r. o godz. 10.00.
 
 
Do zadań komisji należy:
 
Sprawdzenie jednostek obmiarowych zawartych w kosztorysie powykonawczym z uwzględnieniem zmian zawartych podczas realizacji zamówienia
Sprawdzenie zgodności cen kosztorysu powykonawczego z kosztorysem ofertowym
Sporządzenie protokołu odbioru z uwzględnieniem prawidłowości wykonanych prac i dotrzymania terminów realizacji
Sprawdzenie zgodności dostarczonych przez wykonawcę atestów materiałów użytych do wykonania parkingu oraz pisemnego zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji.
Innych czynności zgodnych obowiązującym prawem budowlanym.
 
 
 
Sejny dnia 09.12.2005 r
 
Starosta Sejneński
 
Piotr Marian Luto

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Waldemar Budowicz

Wprowadzający: Waldemar Budowicz

Data wprowadzenia: 2005-12-14

Data modyfikacji: 2005-12-14

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-12-14