Zarządzenie Nr 08/05 Starosty Powiatu w Sejnach z dnia 11.04.2005r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej

Zarządzenie Nr 8 /05

Starosty Powiatu w Sejnach

z dnia 11.04.2005 r.

w sprawie powołania Komisji przetargowej w postępowaniu na: - dostawę, montaż , uruchomienie i konfiguracja urządzeń i oprogramowania dla potrzeb systemu informatycznego Centrum Ratowniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach.

Na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późniejszymi zmianami) art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 oraz art. 21zarządza się co następuje:

Powołuję następującą komisję przetargową do przygotowania postępowania, oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:

Przewodniczący - Bogdan Kowalewski

Sekretarz - Marek Ślusarz

 

Członek - Rafał Sławiński

 

1. Do podstawowych zadań komisji należy:

- oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia w tym posłużenie się szacunkiem dokonanym przez osobę posiadającą odpowiednią wiedzę z zastosowaniem art. 17 ustawy.

- sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz niezbędnych ogłoszeń

- przedłożenie do zaakceptowania Staroście Powiatu w Sejnach protokółu z pierwszego posiedzenia komisji, dotyczącego wyboru trybu postępowania, kwoty szacunkowej przedmiotu zamówienia oraz innych kluczowych propozycji komisji

- zamieszczenie ogłoszeń o przetargu zgodnie z wymogami ustawowymi

- udzielanie odpowiedzi dotyczących przedmiotu zamówienia na zapytania oferentów

- publiczne otwarcie ofert i sporządzenie protokółu z otwarcia

- w przypadkach określonych w ustawie, żądanie od oferenta/ów złożenia uzupełnień dokumentacji lub wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia

- zgłoszenie Staroście Powiatu w Sejnach wykluczenie/a oferenta/ów lub odrzucenie/a ofert, przygotowując jednocześnie odpowiednie, umotywowane pismo do opisanych oferentów

- dokonanie oceny ofert spełniających wszystkie wymagane warunki

- sporządzenie protokołu z postępowania i przedłożenie go do zatwierdzenia Staroście Powiatu

- po zatwierdzeniu protokółu, sporządzenie ogłoszenia o wyniku postępowania z jednoczesnym umieszczeniem w miejscach wskazanych w ustawie oraz przygotowania zawiadomień do oferentów o wyniku postępowania, których oferty były rozpatrywane

- w przypadku wycofania się z podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg, dokonanie wyboru nowego oferenta spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

2. W przypadku wątpliwości dotyczących stosowania poszczególnych procedur lub też zmian i

nowelizacji ustawy, komisja będzie działać zgodnie ze stanem prawnym na dzień rozpoczęcia

postępowania.

3. Komisję powołuje się do przeprowadzenia wyłącznie wyżej wymienionego postępowania.

4. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

5. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w

przypadkach koniecznych.

6. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez

kierownika jednostki zamawiającej.

7. Zobowiązuje się Komisję do zachowania tajności prac podczas czynności wyboru i

badania ofert na zasadach ujętych w ustawie.

8. Decyzja obowiązuje z dniem podpisania.

 

 

Starosta Sejneński

Piotr Marian Luto

 

Sejny, dnia 11.04.2005r.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Waldemar Budowicz

Wprowadzający: Waldemar Budowicz

Data wprowadzenia: 2005-04-19

Data modyfikacji: 2005-04-19

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-04-19