Zarządzenie nr 5/04

Zarządzenie Nr 5/2004
Starosty Powiatu w Sejnach
 
W sprawie powołania Komisji przetargowych na rok 2004 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sejnach.
 
Na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zarządza się co następuje:
Powołuję następujące komisje przetargowe do oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
 
Usługi geodezyjne
Przewodniczący - Marek Ślusarz
Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Józef Malinowski
 
Roboty budowlane
Przewodniczący - Marek Ślusarz
Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Tomasz Andrejczyk
 
Usługi i dostawy - realizowane dla Starostwa Powiatowego w Sejnach
(za wyjątkiem usług geodezyjnych, robót budowlanych oraz dostaw i usług
świadczonych wyłącznie na rzecz Wydz. Komunikacji i Dróg)
Przewodniczący - Marek Ślusarz
Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Agnieszka Kujawska
 
Usługi i dostawy - realizowane wyłącznie na rzecz Wydziału Komunikacji i
Dróg
Przewodniczący - Marek Ślusarz
Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Romuald Jakubowski
 
1. Wyżej wymienione komisje, zobowiązuje się do przeprowadzania postępowań o szacunkowej wartości (netto) powyżej 6000 EURO.
2. Do podstawowych zadań komisji należy:
- oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia lub posłużenie się szacunkiem dokonanym przez wyznaczonego specjalistę, a w przypadku robót budowlanych kosztorysem inwestorskim
- sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub istotnych warunków
zamówienia
- przedłożenie do zaakceptowania Staroście Powiatu w Sejnach protokółu z pierwszego
posiedzenia komisji, dotyczącego wyboru trybu postępowania, kwoty szacunkowej
przedmiotu zamówienia oraz innych kluczowych propozycji komisji
- zamieszczenie ogłoszeń o przetargu zgodnie z wymogami ustawowymi
- udzielanie odpowiedzi dotyczących przedmiotu zamówienia na zapytania oferentów
- publiczne otwarcie ofert i sporządzenie protokółu z otwarcia
- w przypadkach określonych w ustawie, żądanie od oferenta/ów złożenia uzupełnień
dokumentacji lub wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia
zgłoszenie Staroście Powiatu w Sejnach wykluczenie/a oferenta/ów lub odrzucenie/a
ofert, przygotowując jednocześnie odpowiednie, umotywowane pismo do opisanych
oferentów
- dokonanie oceny ofert spełniających wszystkie wymagane warunki
- sporządzenie protokołu z postępowania i przedłożenie go do zatwierdzenia Staroście
Powiatu
- po zatwierdzeniu protokółu, sporządzenie ogłoszenia o wyniku postępowania z
jednoczesnym umieszczeniem w miejscach wskazanych w ustawie oraz przygotowania
zawiadomień do oferentów o wyniku postępowania, których oferty były rozpatrywane
- w przypadku wycofania się z podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg,
dokonanie wyboru nowego oferenta spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
3. Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik do niniejszej decyzji.
4. W przypadku wątpliwości dotyczących stosowania poszczególnych procedur lub też zmian i nowelizacji ustawy, komisja będzie działać zgodnie ze stanem prawnym na dzień rozpoczęcia postępowania.
5. Komisję powołuje się do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia rozpoczętych od dnia 03.03.2004 do 31.12.2004 r.
6. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
7. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.
8. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.
9. Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności prac podczas czynności wyboru i badania ofert na zasadach ujętych w ustawie.
10. Decyzja obowiązuje z dniem podpisania.
 
Piotr Marian Luto
Starosta Sejneński
Sejny, dnia 03.03.2004 r.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Waldemar Budowicz

Wprowadzający: Waldemar Budowicz

Data wprowadzenia: 2004-10-27

Data modyfikacji: 2005-01-11

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2004-10-27