Zarządzenie nr 5/04
-
Zarządzenie Nr 5/2004
-
Starosty Powiatu w Sejnach
-
-
W sprawie powołania Komisji przetargowych na rok 2004 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sejnach.
-
- Na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zarządza się co następuje:
- Powołuję następujące komisje przetargowe do oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
- Usługi geodezyjne
Przewodniczący - Marek Ślusarz
Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Józef Malinowski - Roboty budowlane
Przewodniczący - Marek Ślusarz
Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Tomasz Andrejczyk - Usługi i dostawy - realizowane dla Starostwa Powiatowego w Sejnach
- (za wyjątkiem usług geodezyjnych, robót budowlanych oraz dostaw i usług
- świadczonych wyłącznie na rzecz Wydz. Komunikacji i Dróg)
- Przewodniczący - Marek Ślusarz
- Sekretarz - Bogdan Kowalewski
- Członek - Agnieszka Kujawska
- Usługi i dostawy - realizowane wyłącznie na rzecz Wydziału Komunikacji i
- Dróg
- Przewodniczący - Marek Ślusarz
- Sekretarz - Bogdan Kowalewski
Członek - Romuald Jakubowski - 1. Wyżej wymienione komisje, zobowiązuje się do przeprowadzania postępowań o szacunkowej wartości (netto) powyżej 6000 EURO.
- 2. Do podstawowych zadań komisji należy:
- - oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia lub posłużenie się szacunkiem dokonanym przez wyznaczonego specjalistę, a w przypadku robót budowlanych kosztorysem inwestorskim
- - sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub istotnych warunków
- zamówienia
- - przedłożenie do zaakceptowania Staroście Powiatu w Sejnach protokółu z pierwszego
- posiedzenia komisji, dotyczącego wyboru trybu postępowania, kwoty szacunkowej
- przedmiotu zamówienia oraz innych kluczowych propozycji komisji
- - zamieszczenie ogłoszeń o przetargu zgodnie z wymogami ustawowymi
- - udzielanie odpowiedzi dotyczących przedmiotu zamówienia na zapytania oferentów
- - publiczne otwarcie ofert i sporządzenie protokółu z otwarcia
- - w przypadkach określonych w ustawie, żądanie od oferenta/ów złożenia uzupełnień
- dokumentacji lub wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia
- zgłoszenie Staroście Powiatu w Sejnach wykluczenie/a oferenta/ów lub odrzucenie/a
- ofert, przygotowując jednocześnie odpowiednie, umotywowane pismo do opisanych
- oferentów
- - dokonanie oceny ofert spełniających wszystkie wymagane warunki
- - sporządzenie protokołu z postępowania i przedłożenie go do zatwierdzenia Staroście
- Powiatu
- - po zatwierdzeniu protokółu, sporządzenie ogłoszenia o wyniku postępowania z
- jednoczesnym umieszczeniem w miejscach wskazanych w ustawie oraz przygotowania
- zawiadomień do oferentów o wyniku postępowania, których oferty były rozpatrywane
- - w przypadku wycofania się z podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg,
- dokonanie wyboru nowego oferenta spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
- 3. Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik do niniejszej decyzji.
- 4. W przypadku wątpliwości dotyczących stosowania poszczególnych procedur lub też zmian i nowelizacji ustawy, komisja będzie działać zgodnie ze stanem prawnym na dzień rozpoczęcia postępowania.
- 5. Komisję powołuje się do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia rozpoczętych od dnia 03.03.2004 do 31.12.2004 r.
- 6. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
- 7. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.
- 8. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.
- 9. Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności prac podczas czynności wyboru i badania ofert na zasadach ujętych w ustawie.
- 10. Decyzja obowiązuje z dniem podpisania.
- Piotr Marian Luto
- Starosta Sejneński
- Sejny, dnia 03.03.2004 r.
Metryka strony