Zarządzenie nr 21/04

Zarządzenie Nr 21/04

Starosty Sejneńskiego

z dnia 20 grudnia 2004 roku

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia

W oparciu o Ustawę o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz. U. Nr 121/94 z późniejszymi zmianami)

§1

Powołuje się zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:

Przewodniczący- Stanisław Bednarski

Członek- Andrejczyk Tomasz

Członek- Kojto Małgorzata

§ 2

Zespół dokona spisu z natury na dzień 31.12.2004 r. następujących składników majątkowych:

1. Stan oleju opałowego w kotłowni

2. Nie zużyte materiały i towary odpisywane w koszty w momencie ich zakupu

- stan paliwa w samochodach służbowych,

- materiały biurowe papier w ryzach.

3. Środki trwałe użytkowane na podstawie umowy użyczenie.

§ 3

Ustalam termin wykonania inwentaryzacji dnia 31.12.2004 r..

§ 4

Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzanie spisu.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta Sejneński

 

Piotr Marian Luto

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Waldemar Budowicz

Wprowadzający: Waldemar Budowicz

Data wprowadzenia: 2004-12-30

Data modyfikacji: 2004-12-30

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2004-12-30