zarzadzenie_16_2013

Zarządzenie nr 16/2013

Starosty Sejneńskiego

z dnia 10 czerwca 2013r. 

 

w sprawie powołania komisji do oceny dokumentacji niearchiwalnej

sporządzonej w Starostwie Powiatowym w Sejnach

Na podstawie § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. nr 167, poz. 1375) zarządzam, co następuje:

§ 1.  Powołuję komisję w składzie:

  1. Marek Eugeniusz Ślusarz –Sekretarz Powiatu,
  2. Agnieszka Kujawska –Kierownik Wydziału Ogólnego,
  3. Teresa Alicja Jurkiewicz –inspektor,
  4. Aneta Kimszal-Skarbnik Powiatu-Kierownik Wydziału Finansowego,
  5. Tomasz Andrejczyk- Kierownik Wydziału Architektury i Budownictwa,
  6. Anna Elżbieta Miszkiel – Kierownik Wydziału Geodezji i  Kartografii,
  7. Józef Ragiel-inspektor,
  8. Mariusz Nowel –inspektor. 

§ 2. W pracach komisji mogą nie uczestniczyć kierownicy wydziałów lub inspektorzy wymienieni w § 1 pkt 4-8, których dokumentacja nierchiwalna nie podlega brakowaniu.

§ 3. Do zadań Komisji należy:

1)  sporządzanie protokołów i spisów dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia i wystąpienie do Archiwum Państwowego w Suwałkach  o zgodę na wybrakowanie akt.

2) wybrakowanie akt.

3)  sporządzanie protokołów z wybrakowania akt.

§ 4. Traci moc Zarządzenie nr 21/07 Starosty Sejneńskiego z dnia 8 sierpnia 2007r. w sprawie powołania komisji do oceny dokumentacji niearchiwalnej sporządzonej w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Starosta

Andrzej Szturgulewski

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2013-06-19

Data modyfikacji: 2013-06-19

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2013-06-19