zarzadzenie_21_2012
ZARZĄDZENIE Nr 21/2012
Starosty Sejneńskiego
z dnia 14 grudnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Sejnach
Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, Nr 157, poz. 1241, Nr 165, poz. 1316, z 2010 r. Nr 47, poz. 278, z 2011 r. Nr 102, poz. 585, Nr 199, poz. 1175, nr 232, poz. 1378 oraz z 2012r. nr 855) zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuje się zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:
Przewodniczący – Teresa Gałdzewicz,
Członek – Katarzyna Mikłaszewicz,
Członek – Marek Kalwejt.
§ 2.
Zespół dokona spisu z natury na dzień 31 grudnia 2012 r. następujących składników majątkowych:
-środki trwałe użytkowane na podstawie użyczenia.
§ 3.
Zespół dokona spisu z natury na dzień 31.12.2012r. zapasów materiałów i towarów tj.
-stan oleju opałowego w kotłowni,
-nieużyte materiały i towary odpisane w koszty w momencie ich zakupu:
- stan paliwa w samochodach,
- materiały biurowe ( tonery, papier w ryzach).
§ 4.
Ustalam termin wykonania inwentaryzacji do dnia 4 stycznia 2013r.
§ 5.
Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej i głównego księgowego do przeprowadzenia szkolenia wszystkich osób powołanych do inwentaryzacji, a w tym również osób odpowiedzialnych materialnie i osób prowadzących ewidencję inwentaryzowanych składników.
§ 6.
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.
§ 7.
Po zakończeniu inwentaryzacji przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zarządzi przeprowadzenie weryfikacji jej wyników i sporządzi z tego protokół zakończony wnioskami w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych i po uzyskaniu opinii głównego księgowego przedłoży je do zatwierdzenia.
§ 8.
Wyniki inwentaryzacji zatwierdzone przez kierownika jednostki podlegają ujęciu w księgach roku obrotowego.
§ 9.
Za sprawy i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
§ 10.
Nadzór nad całością prac inwetaryzacyjnych powierzam głównemu księgowemu.
§ 11.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Andrzej Szturgulewski
Metryka strony