zarzadzenie_21_2012

ZARZĄDZENIE Nr 21/2012

Starosty Sejneńskiego

z dnia 14  grudnia 2012 r.

 w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia  w Starostwie Powiatowym w Sejnach

 

Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, Nr 157, poz. 1241, Nr 165, poz. 1316, z 2010 r. Nr 47, poz. 278, z 2011 r. Nr 102, poz. 585, Nr 199, poz. 1175, nr 232, poz. 1378 oraz z 2012r. nr 855) zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuje się zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:

Przewodniczący – Teresa Gałdzewicz,

Członek – Katarzyna Mikłaszewicz,

Członek – Marek Kalwejt.

§ 2.

Zespół dokona spisu z natury na dzień 31 grudnia 2012 r. następujących składników majątkowych:

-środki trwałe użytkowane na podstawie użyczenia.

 

§ 3.

Zespół dokona spisu z natury na dzień 31.12.2012r. zapasów materiałów i towarów tj.

    -stan oleju opałowego w kotłowni,

-nieużyte materiały i towary odpisane w koszty w momencie ich zakupu:

  • stan paliwa w samochodach,
  • materiały biurowe ( tonery, papier w ryzach). 

§ 4.

Ustalam termin wykonania inwentaryzacji do dnia 4 stycznia 2013r. 

§ 5.

Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej i głównego księgowego do przeprowadzenia szkolenia wszystkich osób powołanych do inwentaryzacji, a w tym również osób odpowiedzialnych materialnie i osób prowadzących ewidencję inwentaryzowanych składników.

§ 6.

Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.

§ 7.

Po zakończeniu inwentaryzacji przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zarządzi przeprowadzenie weryfikacji jej wyników i sporządzi z tego protokół zakończony wnioskami w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych i po uzyskaniu opinii głównego księgowego przedłoży je do zatwierdzenia.

§ 8.

Wyniki inwentaryzacji zatwierdzone przez kierownika jednostki podlegają ujęciu w księgach roku obrotowego.

§ 9.

Za sprawy i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 10.

Nadzór nad całością prac inwetaryzacyjnych powierzam głównemu księgowemu.

§ 11.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

Starosta

Andrzej Szturgulewski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Alicja Jurkiewicz, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2013-01-04

Data modyfikacji: 2013-01-04

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2013-01-04