2012_udzielenie_zam_2_kredyty

 

25/09/2012    S184    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 

PL-Sejny: Usługi udzielania kredytu

2012/S 184-302236

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Powiat Sejneński
ul. 1 Maja 1
Punkt kontaktowy: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
Osoba do kontaktów: Bogdan Kowalewski
16-500 Sejny
POLSKA
Tel.: +48 875173906
E-mail: biuro@powiat.sejny.pl
Faks: +48 875162013

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.powiat.sejny.pl

Adres profilu nabywcy: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl

Dostęp elektroniczny do informacji: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu

Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 841 599,00 PLN oraz udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań z środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1 265 675,00 PLN.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowea)Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Siedziba Wykonawcy.
Kod NUTS

II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Część 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu – 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek: miesięczne, od miesiąca stycznia 2013 r.
c) okres spłaty rat w latach 2013 – 2027 (kwartalnie)
Część 2 Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu: 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek od miesiąca stycznia 2013 r. (miesięcznie)
c) termin spłaty – 31.12.2013 r. - jednorazowo (z możliwością wcześniejszej spłaty)

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66113000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)

II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)

Wartość: 1 064 868,14 PLN
Bez VAT

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

OR.272.7.2012

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 146-244306 z dnia 1.8.2012

Inne wcześniejsze publikacje

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 156-259550 z dnia 16.8.2012

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: OR.272.7.2012 Część nr: 1 - Nazwa: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

21.9.2012

V.2)Informacje o ofertach

Liczba otrzymanych ofert: 2

V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, Regionalny Oddział Korporacyjny w Białymstoku
ul. Noniewicza 89
16-400 Suwałki
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 128 148,37 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Najniższa oferta 965 511,11 i najwyższa oferta 980 839,04 PLN
Bez VAT

V.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Zamówienie nr: OR .272.7.2012 Część nr: 2 - Nazwa: Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

21.9.2012

V.2)Informacje o ofertach

Liczba otrzymanych ofert: 3

V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Bank Polska Kasa Opieki – Spółka Akcyjna Oddział Suwałki
ul. Kościuszki 56
16-400 Suwałki
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 185 113,96 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Najniższa oferta 99 357,03 i najwyższa oferta 100 209,24 PLN
Bez VAT

V.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.2)Informacje dodatkowe:

Aneta Kimszal – Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny tel. +48 875173919 lub +48 875173910 lub Bogdan Kowalewski – Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny tel.: +48 875173906 lub +48 875173910 fax: +48 875162013 w godz. 7:30 – 15:30.

VI.3)Procedury odwoławcze

VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzup.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.3.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołania można składać w terminie 10 dni od dnia zawiadomienia oraz ogłoszenia o wyniku postępowania do dnia 20.9.2012 r.

VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Sekretariat Departamentu Odwołań
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

21.9.2012

 Andrzej Szturgulewski

Starosta Powiatu w Sejnach

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2012-09-25

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2012-09-25

Data modyfikacji: 2012-09-25

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2012-09-25