zarzadzenie_4_2011

ZARZĄDZENIE NR 4 /2011
STAROSTY SEJNEŃSKIEGO
z dnia 1 marca 2011 r.

w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych w celu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

Na podstawie § 1 ust. 3 załącznika Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) zarządza się, co następuje:

§ 1. Podstawowym sposobem wykonywania czynności kancelaryjnych celem dokumentowania przebiegu załatwianych i rozstrzyganych spraw w Starostwie Powiatowym w Sejnach jest system tradycyjny.

§ 2. 1. System tradycyjny czynności kancelaryjnych jest systemem polegającym na dokumentowaniu przebiegu załatwiania spraw, gromadzenia i tworzenia dokumentacji w postaci nieelektronicznej (papierowej) z możliwością korzystania z narzędzi informatycznych do wspomagania procesu obiegu dokumentacji w tej postaci.
2. Do wspomagania podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania spraw stosuje się system elektronicznego zarządzania dokumentacją pn. Elektroniczny Obieg Dokumentów "FLOWER".

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Starosta Sejneński

Ryszard Grzybowski

Metryka strony

Udostępniający: Marek Slusarz, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2011-03-29

Data modyfikacji: 2011-03-29

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2011-03-29