zarzadzenie_32_2009

Zarządzenie Nr 32/09
Starosty Sejneńskiego
z dnia 28 października 2009r.


w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Sejnach

 

Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r. Nr.76 poz. 694 z późn. zm. ) zarządzam co następuje:

§ 1. Powołuję zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:
Przewodniczący – Teresa Gałdzewicz,
Członek – Katarzyna Mikłaszewicz,
Członek – Marek Kalwejt.

§ 2. Zespół dokona spisu z natury na dzień 31.10.2009r. następujących składników majątkowych:
-środki trwałe,
-pozostałe środki trwałe w używaniu,
-środki trwałe i pozostałe środki trwałe w używaniu będące własnością obcych jednostek, użytkowane na podstawie umów użyczenia,
-olej opałowy w kotłowni.


§ 3. Zespół dokona spisu z natury na dzień 31.12.2009r. zapasów materiałów i towarów, tj.:
-stan paliwa w samochodach służbowych,
-stan materiałów biurowych (papier w ryzach).

§ 4. Ustalam termin wykonania inwentaryzacji o której mowa w:
      § 2 - do dnia 30.11.2009r.,
      § 3 - do dnia 04.01.2010r.

§ 5. Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej i głównego księgowego do przeprowadzenia szkolenia wszystkich osób powołanych do inwentaryzacji, a w tym również osób odpowiedzialnych materialnie i osób prowadzących ewidencję inwentaryzowanych składników.

§ 6. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.

§ 7. Po zakończeniu inwentaryzacji przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zarządzi przeprowadzenie weryfikacji jej wyników i sporządzi z tego protokół zakończony wnioskami w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych i po uzyskaniu opinii głównego księgowego przedłoży je do zatwierdzenia.

§ 8. Wyniki inwentaryzacji zatwierdzone przez kierownika jednostki podlegają ujęciu w księgach roku obrotowego.

§ 9. Za sprawy i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 10. Nadzór nad całością prac inwetaryzacyjnych powierzam głównemu księgowemu.

§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Ryszard Grzybowski

Starosta Sejneński

Metryka strony

Udostępniający: Alicja Jurkiewicz, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2010-02-18

Data modyfikacji: 2010-02-18

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2010-02-18