zarządzenie nr 18 z 2008 roku

Zarządzenie Nr 18/08
Starosty Sejneńskiego
z dnia 29 września 2008 r.

w sprawie powołania stałej Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz pozostałego sprzętu ujętego w ewidencji ilościowej.

 


Na podstawie art.35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592, Dz. U z 2002 r. Nr 23 poz. 220, nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 200 poz. 1688, Nr 214 poz. 1806, z 2003r. Nr 162 poz. 1568, z 2004r. Nr 102 poz. 1055, z 2007r. Nr 173 poz.218.

§ 1. Powołuję Komisję Likwidacyjną w następującym składzie:
1. Przewodniczący – Romuald Jakubowski
2. Członek – Józef Malinowski
3. Członek - Tomasz Andrejczyk

§ 2.1. Komisja Likwidacyjna dokonuje oceny przydatności składników majątku, sporządza wniosek, w którym zawarty jest wykaz środków zużytych, które należy zlikwidować, nieodpłatnie przekazać bądź odsprzedać i wyksięgować z ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz skreślić z ewidencji ilościowej.
2. Składniki, które można uznać za zużyte muszą odpowiadać przynajmniej jednej z poniższych przesłanek: 
- posiadają wady lub uszkodzenia, których naprawa przewyższa wartość i jest nieopłacalna, 
- zagrażają bezpieczeństwu użytkowników lub najbliższemu otoczeniu, 
- całkowicie utraciły wartość użytkową, 
- sprzęt komputerowy jest technicznie przestarzały, nie nadaje się do współpracy ze sprzętem używanym w urzędzie, przystosowanie byłoby technicznie i ekonomicznie nieuzasadnione.
3. Wniosek o którym mowa w ust. 1 powinien zawierać: 
- dane przedmiotu, 
- numer inwentarzowy, 
- akceptację Starosty Powiatu.
4. Nieodpłatne przekazanie lub odsprzedanie może nastąpić na prośbę zainteresowanego po wyrażeniu zgody przez Starostę Powiatu.

§ 3.1. Po zaakceptowaniu wniosku komisja zobowiązana jest do sporządzenia protokołu likwidacji, który powinien zawierać : 
- datę zakupu,
- numer inwentarzowy, 
- wartość,
lub protokołu przekazania, który powinien zawierać: 
- datę zakupu, 
- numer inwentarzowy,
- wartość przedmiotu,
- dane osoby lub jednostki otrzymującej.
2. Protokoły muszą być zatwierdzone przez Starostę Powiatu.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Ryszard Grzybowski
Starosta Sejneński

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Ogólny, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2008-10-21

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2008-10-21

Data modyfikacji: 2008-10-31

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2008-10-21