ogloszenie_nabor_sekretarz_2
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Sejneńskiego
z dnia 27 sierpnia 2013 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Sejnach
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Sekretarza Powiatu
w Starostwie Powiatowym w Sejnach,
ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Sekretarz Powiatu
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym
w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458
z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. - Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu powiatowego.
IV. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołu.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej.
- Znajomość zagadnień i problematyki Powiatu Sejneńskiego.
- Dyspozycyjność.
- Komunikatywność.
- Zdolności negocjacyjne.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań Sekretarza Powiatu należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa, a w szczególności:
- sprawowanie nadzoru nad terminowym i prawidłowym przygotowywaniem przez poszczególne komórki organizacyjne projektów uchwał organów Powiatu oraz innych materiałów na sesje Rady i posiedzenia Zarządu,
- zapewnienie obsługi organizacyjnej i techniczno - biurowej organów Powiatu,
- opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych, w szczególności nowelizacji Statutu Powiatu i Regulaminu Organizacyjnego Starostwa,
- wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego wykazu akt,
- sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku i dyscypliny pracy, wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Starostwie,
- organizacja przyjmowania skarg i wniosków, koordynacja ich załatwiania oraz udzielania odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych,
- analizowanie zmian przepisów prawa pod względem zakresu zadań nakładanych na Starostwo, proponowanie rozwiązań organizacyjnych niezbędnych do ich wykonywania,
- zapewnienie realizacji zadań Powiatu związanych z przeprowadzaniem wyborów powszechnych i referendów, współpraca z Państwową Komisją Wyborczą,
- nadzorowanie postępowania administracyjnego w zakresie terminowości i zgodności z prawem załatwiania spraw obywateli,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady i Zarządu oraz zarządzeń Starosty,
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV).
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie
i dodatkowe kwalifikacje. - Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecny staż pracy.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych. - Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002r.
Nr 101, poz. 926).
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Powiatu” w terminie do dnia 11 września 2013 roku do godz. 10.00.
W przypadku dokumentów przesłanych pocztą, o terminie decyduje data stempla pocztowego.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony
w Zarządzeniu Nr 26/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 27 sierpnia 2013r.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 31 października 2013r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Marek Eugeniusz Ślusarz – Sekretarz Powiatu, tel. 87/5162066, 87/5173924
- P. Bogumiła Ogórkis - Staniewicz - Kierownik Wydziału Ogólnego, tel. 87/5162066, 87/5173915
Wicestarosta
Romuald Witkowski
* kwestionariusz osobowy jest do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego
w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony