kontrola_2_2011
Kontrola przeprowadzona przez Komisję Rewizyjną Rady Powiatu w Sejnach w dniu 16 marca 2011r., uzupełnioną w dniu 22 marca 2011r.
1. Numer sprawy: OR.1710.2.2011
2. Nazwa jednostki kontrolującej: Komisja Rewizyjna Rady Powiatu w Sejnach
3. Adres jednostki kontrolowanej: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
4. Rodzaj przeprowadzonej kontroli /sposób realizacji kontroli/: ----
5. Tematyka i zakres przeprowadzonej kontroli:
- wyniki kontroli przeprowadzonych przez jednostki zewnętrzne w 2010r. Starostwa Powiatowego w Sejnach i jednostek powiatu oraz sposób realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych,
- wyniki kontroli zatwierdzonych planem kontroli podległych i nadzorowanych przez Starostwo Powiatowe w Sejnach jednostek organizacyjnych na 2010r.,
- realizacja przez Zarząd Powiatu uchwał Rady Powiatu, interpelacji radnych oraz analiza skarg i wniosków obywateli, kierowanych do Zarządu Powiatu i sposób ich załatwiania,
- wydatki finansowe Starostwa Powiatowego w Sejnach w IV kwartale 2010r.,
- stan zatrudnienia w Starostwie Powiatowym oraz zakresy czynności pracowników.
6. Data rozpoczęcia/zakończenia kontroli: 16 i 22 marca 2011r,.
7. Badany okres:
8. Wnioski:
- sporządzić harmonogram wyjść pracowników pełniących funkcje społeczne w okresie od 01.01.2011r. do dnia 16.03.2011r. z podaniem daty oraz czasu nieobecności i na tej podstawie wyliczyć wynagrodzenie, które zostało pobrane za czas nieprzepracowany na rzecz Starostwa Powiatowego w Sejnach. Harmonogram przedstawić Komisji Rewizyjnej.
- prowadzić harmonogram wyjść pracowników pełniących funkcje społeczne,
- sugerowane przeprowadzanie kontroli zewnętrznych, przez co najmniej dwie kompetentne osoby,
- wniosek o udostępnienie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach protokołów z posiedzeń Zarządu Powiatu Sejneńskiego,
- wniosek o zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdania z działalności międzysesyjnej Zarządu Powiatu Sejneńskiego,
- wniosek o przeanalizowanie wynagrodzeń pracowników, w związku ze spostrzeżeniem Komisji Rewizyjnej o dysproporcji wynagrodzeń,
- wniosek o przeanalizowanie zakresów czynności pracowników w związku ze spostrzeżeniem Komisji Rewizyjnej, że zakresy czynności w niektórych przypadkach są powielane.
9. Informacje dotyczące wykonania zaleceń: odpowiedzi udzielono pismem nr OR.1710.2.2011 z dnia 29 kwietnia 2011r. oraz pismem nr OR.1710.2.2011 z dnia 10 maja 2011r.
Metryka strony