Zarządzenie 17 z 2006r.

 
Zarządzenie Nr 17 /06
Starosty Sejneńskiego
z dnia 22 września 2006r.

 
w sprawie powołania komisji inwetaryzacyjnej oraz ustalenia terminu inwentaryzacji i sposobu jej przeprowadzenia

 
W oparciu o Ustawę o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz.U. z 2002r. Nr.76 poz. 694 z późniejszymi zmianami) i stosownie do ustaleń zawartych w instrukcji w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Sejnach - załącznik nr.1/5 do Zarządzenia nr. 3/06 z dnia 24 maja 2006r. Starosty Powiatu w Sejnach w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji o systemie funkcjonowania kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów finansowo - księgowych w Starostwie Powiatowym w Sejnach, zarządzam co następuje:
 
§ 1
Powołuje zespół spisowy do przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w następującym składzie:
Przewodniczący - Mariusz Nowel
Członek - Krystyna Elżbieta Stachurska
Członek - Stanisław Bednarski
 
§ 2
Zespół dokona spisu z natury na dzień 30.09.2006r. następujących składników majątkowych:
środki trwałe,
pozostałe środki trwałe w używaniu,
środki trwałe i pozostałe środki trwałe w używaniu będące własnością obcych jednostek, użytkowane na podstawie umów użyczenia,
olej opałowy w kotłowni.
§ 3
Na dzień 31.12.2006r. - zapasy materiałów i towarów, tj.:
stan paliwa w samochodach służbowych,
stan materiałów biurowych (papier w ryzach).
 
§ 4
Ustalam termin wykonania inwentaryzacji:
§ 2 - do dnia 31. 10. 2006r.
§ 3 - do dnia 02. 01. 2007r.
 
§ 5
Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej i głównego księgowego do przeprowadzenia szkolenia wszystkich osób powołanych do inwentaryzacji, a w tym również osób odpowiedzialnych materialnie i osób prowadzących ewidencję inwentaryzowanych składników.
 
§ 6
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.
 
§ 7
Po zakończeniu inwentaryzacji przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej zarządzi przeprowadzenie weryfikacji jej wyników i sporządzi z tego protokół zakończony wnioskami w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych i po uzyskaniu opinii głównego księgowego i radcy prawnego, przedłoży je do zatwierdzenia.
 
§ 8
Wyniki inwentaryzacji zatwierdzone przez kierownika jednostki podlegają ujęciu w księgach roku obrotowego.
 
§ 9
Za sprawy i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
 
§ 10
Nadzór nad całością prac inwetaryzacyjnych powierzam głównemu księgowemu.
 
§ 11
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2006-09-28

Data modyfikacji: 2006-09-28

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2006-09-28