Zarządzenie 11 z 2006r.
-
Zarządzenie Nr 11/06
-
Starosty Sejneńskiego
-
z dnia 31 lipca 2006r.
-
-
w sprawie wprowadzenia "Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach"
-
- Na podstawie art. 3a ust. 2 i 3 ustawy z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz, U. z 2001 r. Nr 142 póz. 1593 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
-
§ 1.
- Wprowadza się "Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach" w brzmieniu wskazanym w załączniku nr 1 do zarządzenia.
-
§ 2.
- Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.
-
§3.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Sejneński- Piotr Marian Luto
-
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 11/06 Starosty Sejneńskiego -
z dnia 31 lipca 2006r.r.
-
w sprawie wprowadzenia "Regulaminu
-
naboru na wolne stanowiska urzędnicze
-
w Starostwie Powiatowym w Sejnach"
-
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze
-
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
-
-
§ 1.
- Regulamin określa zasady i tryb przeprowadzenia naboru w Starostwie Powiatowym w Sejnach na wolne stanowiska urzędnicze, o których mowa w art. 2 pkt 2 i 4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. u. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.), zwane dalej wolnymi stanowiskami urzędniczymi.
-
§2.
- 1. Nabór na wolne stanowiska urzędnicze odbywa się w ramach procedury rekrutacyjnej.
- 2. Za przeprowadzenie naboru odpowiada Starosta Sejneński.
- 3. Nabór na wolne stanowiska urzędnicze przeprowadza komisja rekrutacyjna.
-
§ 3.
- Procedura rekrutacyjna składa się z następujących etapów:
- 1) podjęcie decyzji w sprawie rozpoczęcia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
- 2) przygotowanie i publikacja ogłoszenia,
- 3) powołanie komisji rekrutacyjnej,
- 4) wstępna selekcja kandydatów,
- 5) merytoryczna selekcja kandydatów,
- 6) wyłonienie kandydata,
- 7) nawiązanie z wyłonionym kandydatem stosunku pracy.
-
§ 4.
- 1. Procedura rekrutacyjna jest jawna.
- 2. W Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach, zwanym dalej Biuletynem (dostęp ze strony internetowej http://www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/sejny/lub poprzez link "BIP" zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl/ wydzielone zostało miejsce dla publikacji informacji o naborze (zakładka: Ogłoszenia, Przetargi ------- nabór pracowników na wolne stanowiska urzędnicze).
- 3. Informacje umieszczone w Biuletynie, jeśli regulamin nie stanowi inaczej, winny być tam publikowane do czasu zakończenia procedury rekrutacyjnej.
-
§ 5.
- 1. Decyzje o rozpoczęciu naboru podejmuje Starosta Sejneński z własnej inicjatywy lub w wyniku zgłoszenia zapotrzebowania na zatrudnienie pracownika dokonanego przez kierownika wydziału.
- 2. Kierownik wydziału jest zobowiązany bez zbędnej zwłoki przekazać zgłoszenie, gdy konieczność przeprowadzenia procedury naboru można ustalić z wyprzedzeniem.
- 3. Wzór zgłoszenia zawiera załącznik nr 1.
- 4. Wraz ze zgłoszeniem przekazuje się opis stanowiska pracy, którego dotyczy nabór oraz zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku.
-
§ 6.
- 1. Celem ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze jest przekazanie w sposób jasny i przystępny informacji dotyczących naboru. Ogłoszenie powinno stanowić kompletny zbiór informacji o naborze.
- 2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zawiera:
- 1) nazwę i adres jednostki,
- 2) określenie stanowiska urzędniczego,
- 3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,
- 4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,
- 5) wskazanie wymaganych dokumentów,
- 7) określenie terminu i miejsca składania dokumentów,
- 8) wskazanie zasad przeprowadzania procedury rekrutacyjnej i określenie, w jaki sposób uczestnicy będą o niej informowani,
- 3. Poza obligatoryjnymi elementami ogłoszenia Starosta może umieścić w ogłoszeniu informacje dodatkowe.
-
§ 7.
- 1. Ogłoszenie o przeprowadzeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze podlega publikacji:
- a) w Biuletynie Informacji Publicznej,
- b) na tablicy ogłoszeń w Starostwie,
- 2. Decyzję o publikacji ogłoszenia w inny sposób niż określony w ust. 1 podejmuje Starosta określając zasady publikacji ogłoszenia.
- 3. W przypadku publikacji ogłoszenia w inny sposób niż określony w ust. 1 ogłoszenie to nie musi zawierać wszystkich informacji, o których mowa w § 6 ust. 2. W ogłoszeniu tym musi być jednak informacja o sposobach dotarcia do pełnej treści ogłoszenia.
- 4. Wzór ogłoszenia stanowi załącznik nr 2.
-
§ 8.
- 1. Kandydaci na wolne stanowiska urzędnicze są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
- 1) list motywacyjny,
- 2) życiorys - curriculum vitae,
- 3) kwestionariusz osobowy,
- 4) kserokopie świadectw pracy /poświadczone za zgodność z oryginałem/,
- 5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- 6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- 7) oświadczenie kandydata o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
- 8) ewentualne referencje z poprzednich zakładów pracy.
- 2. Dodatkowe dokumenty może określać ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze.
- 3. Na żądanie komisji rekrutacyjnej kandydaci są zobowiązani dostarczyć oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 4,6,8. W przypadku dokumentów, o których mowa w ust. 2 zasadę tą stosuje się odpowiednio.
- 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-2 należy opatrzyć klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 142 poz. 1593 z późn. zm.)".
- 5. Druk kwestionariusza osobowego można otrzymać w siedzibie Starostwa.
-
§ 9.
- 1. Termin składania dokumentów nie może być krótszy niż 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia o konkursie w Biuletynie.
- 2. Termin składania dokumentów, z uwzględnieniem zasady wyrażonej w ust. 1, określa każdorazowo Starosta. Wskazuje on datę rozpoczęcia i zakończenia przyjmowania dokumentów.
- 3. Przy obliczaniu terminu dnia wprowadzenia informacji do Biuletynu się nie uwzględnia.
- 4. Przy obliczaniu innych terminów zasadę wyrażoną w ust. 2 stosuje się odpowiednio.
-
§ 10.
- 1. Dokumenty składane są przez kandydatów w siedzibie urzędu w sposób wskazany w ogłoszeniu.
- 2. W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia, uważa się datę wpływu dokumentów do Starostwa Powiatowego w Sejnach (a nie datę stempla pocztowego).
-
§ 11.
- 1. Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie przyjmowane są tylko w terminie wskazanym w ogłoszeniu i tylko w formie pisemnej.
- Po upływie tego terminu dokumenty nie są przyjmowane.
- 2. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną , z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001roku o podpisie elektronicznym- Dz.U. z 2001r. Nr 130 poz. 140 z późn. zm.).
- 3. Nie przyjmuje się również dokumentów w przypadku braku trwającej rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
-
§ 12.
- 1. Komisję rekrutacyjną, zwaną dalej komisją, powołuje Starosta Sejneński.
- 2. W przypadku naboru na pracownicze stanowiska urzędnicze w skład komisji wchodzi:
- 1) Starosta Sejneński jako przewodniczący,
- 2) Sekretarz Powiatu lub kierownik wydziału, w którym ma zostać zatrudniony pracownik, wyłoniony w drodze naboru,
- 3) kierownik Wydziału Ogólnego lub inny upoważniony przez Starostę Sejneńskiego pracownik, jako sekretarz komisji.
- 3. W przypadku naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w skład komisji wchodzi:
- 1) Starosta Sejneński jako przewodniczący,
- 2) Sekretarz Powiatu lub inna osoba wskazana przez Starostę,
- 3) kierownik Wydziału Ogólnego lub inny upoważniony przez Starostę Sejneńskiego pracownik, jako sekretarz komisji.
- 4. Starosta na przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej może powołać w swoim zastępstwie Wicestarostę Sejneńskiego, który będzie uczestniczył w pracach komisji w jego imieniu.
- 5. Członkiem komisji nie może być osoba, która jest małżonkiem kandydata lub jego krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie, albo pozostaje wobec niego w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej bezstronności.
- 6. Osoby biorące udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu nie mogą przystąpić do tego konkursu.
-
§ 13.
- 1. Komisja działa do czasu zakończenia procedury rekrutacyjnej.
- 2. Komisja obraduje na posiedzeniach.
- 3. Z posiedzenia komisji jest sporządzany protokół.
- 4. Protokół sporządza sekretarz komisji, a podpisuje cały skład komisji. Protokół stanowi załącznik do protokołu przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
- 5. Komisja obraduje w pełnym składzie i podejmuje swoje decyzje jednomyślne.
- 6. Jeżeli niemożliwym jest podjecie decyzji w sposób wskazany w ust. 5 decyzję podejmuje jednoosobowo przewodniczący komisji.
-
§ 14.
- 1. Wstępna selekcja kandydatów przeprowadzana jest celu ustalenia, czy kandydat spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
- 2. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadza komisja rekrutacyjna.
- 3. Wstępna selekcja kandydatów dokonywana jest poprzez analizę dostarczonych przez kandydatów dokumentów.
-
§ 15. - 1. Po przeprowadzeniu wstępnej selekcji kandydatów komisja rekrutacyjna przygotowuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i którzy tym samym zostali dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej.
- 2. Lista podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru. Jest ona sporządzona w porządku alfabetycznym i zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
3. Nie umieszczenie na liście jest jednoznaczne z niespełnieniem kryteriów, o których mowa w ust. 1 - 4. Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej są powiadamiani indywidualnie ( pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną) o terminie i miejscu rozmów kwalifikacyjnych.
-
§ 16.
- 1. Merytoryczna selekcja kandydatów składa się z rozmowy kwalifikacyjnej.
- 2. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest sprawdzenie wymagań:
- 1) w zakresie predyspozycji i zdolności ogólnych oraz umiejętności kierowniczych, które mogą obejmować w szczególności:
- a) zdolności analityczne,
- b) kreatywność,
- c) elastyczność,
- d) pewność siebie,
- e) komunikatywność,
- f) odporność na stres,
- g) umiejętność pracy w zespole,
- h) umiejętność kierowania zespołem,
- i) umiejętność myślenia strategicznego,
- j) systematyczność,
- k) dokładność,
- 2) w zakresie wiedzy fachowej, w tym m. in.:
- a) wiedzę i doświadczenie w zakresie określonych zagadnień,
- b) umiejętności zawodowe,
- c) znajomość języka lub języków obcych.
- 3. Inne wymagania może określić Starosta.
- 4. Starosta wskazuje sposób, w jaki wymagania dotyczące stanowiska, na które jest
- przeprowadzany nabór podlegają weryfikacji w ramach procedury rekrutacyjnej.
-
§17.
- 1. Rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem przeprowadza komisja rekrutacyjna.
- 2. Z przebiegu rozmowy sporządza się protokół. Protokół stanowi załącznik do protokołu przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
-
§18. - 1. Protokół przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska urzędnicze zawiera w szczególności:
1) określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, uszeregowanych według spełniania przez nich poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, - 2) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,
- 3) uzasadnienie danego wyboru.
- 2. Wypełniony i podpisany przez Komisję protokół kończy procedurę wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
-
§19.
- 1. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru nawiązuje się niezwłocznie stosunek pracy.
- 2. W przypadku, gdy kandydat wyłoniony w drodze naboru odmówi nawiązania stosunku pracy stosunek pracy nawiązuje się z kolejną osobą najlepszą spośród kandydatów wymienionych w protokole naboru, o którym mowa w §18.
- 3. Odmowa, o której mowa w ust. 2 powinna być wyrażona w sposób nie budzący wątpliwości co do woli kandydata.
-
§ 20.
- 1. Informację o wynikach naboru umieszcza się w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
- 2. Informacja, o której mowa w ust. 1 zawiera:
- a) nazwę i adres jednostki,
- b) określenie stanowiska urzędniczego,
- c) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego),
- d) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
- 3. Informację o wynikach naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa przez okres co najmniej 3 miesięcy.
- 4. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru
-
§ 21. - Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
-
§ 22. - 1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną umieszczone w protokole i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Starosta Sejneński- Piotr Marian Luto
-
Załącznik Nr 1 -
do regulaminu naboru
-
na wolne stanowiska urzędnicze
-
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
- Wniosek o rozpoczęcie naboru na stanowisko ..........................
- (nazwa stanowiska)
- Zwracam się z prośbą o rozpoczęcie naboru na stanowisko ........................................ w Wydziale ............................................................
- Wolne stanowisko powstało w związku z :
- a) urlopem bezpłatnym (urlop rozpoczyna się z dniem..............),
- b) urlopem wychowawczym (urlop rozpoczyna się z dniem.......................),
- c) powstaniem nowego stanowiska pracy ( pracownik powinien rozpocząć pracę z dniem...........................),
- d) przejściem pracownika na emeryturę lub rentę (stosunek pracy ustaje z dniem ...............................)
- e) rozwiązaniem stosunku pracy (stosunek pracy ustaje z dniem ..............................),
- f) powstaniem innej niż wymieniona powyżej sytuacji ......................................................................................................................
- (należy podać przyczynę "wakatu" i termin, w jakim powinien zostać zatrudniony nowy pracownik) *.
- Uwagi dodatkowe:
- ........................................................................
- ........................................................................
- ........................................................................
- ............................
- (data i podpis osoby wnioskującej)
- Załączniki:
- 1) opis stanowiska pracy, którego dotyczy rekrutacja,
- 2) zakres zadań wykonywanych na stanowisku, którego dotyczy wniosek.
- * należy określić powstanie przyczyny powstania wolnego stanowiska pracy poprzez podkreślenie właściwej opcji w punktach od a do e lub wypełnienie punktu f.
-
Załącznik Nr 2
-
do regulaminu naboru
-
na wolne stanowiska urzędnicze
-
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
-
- OGŁOSZENIE (wzór)
- Starostwo Powiatowe w Sejnach (ul. 1-go Maja 1, 16-500 Sejny) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy- ............
- 1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- 1) wykształcenie ................................
- 2) nieposzlakowana opinia,
- 3) nie karanie za przestępstwo popełnione umyślnie,
- 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- 5) itp.
- 2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- 1) ..............................................
- 2) ..............................................
- 3) ..............................................
- 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- 1) ..............................................
- 2) ..............................................
- 3) ..............................................
- 4. Wymagane dokumenty:
- 1) list motywacyjny,
- 2) życiorys - curriculum vitae,
- 3) kwestionariusz osobowy,
- 4) kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego,
- 5) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- 6) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- 7) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe /poświadczone za zgodność z oryginałem/,
- 8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ................,
- 9) odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów,
- 10) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- 11) ewentualne referencje z poprzednich zakładów pracy.
- List motywacyjny oraz cv należy opatrzyć klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 142 poz. 1593 z późn. zm.)".
- Druk kwestionariusza osobowego można otrzymać w siedzibie Starostwa (adres: 16-500 Sejny, ul. 1-go Maja 1, pok. Nr 12).
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- .............." w terminie do dnia ................ do godz. .............. w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1-go Maja1, 16-500 Sejny).
- Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
- Z regulaminem naboru można zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Sejnach (16-500 Sejny, ul. 1-go Maja 1, pok. Nr 12) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/sejny/lub poprzez link "BIP" zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl/).
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (087) 5162066.
- Otwarcie i wstępna selekcja kandydatów nastąpi w Starostwie Powiatowym w Sejnach w dniu ............ o godz. ..............
- Po przeprowadzeniu wstępnej selekcji kandydatów komisja rekrutacyjna przygotuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i którzy tym samym zostali dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej.
- Lista podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (http://www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/sejny/) do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.
- Nie umieszczenie na liście jest jednoznaczne z niespełnieniem wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze.
- Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni indywidualnie (pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną) o terminie i miejscu rozmów kwalifikacyjnych.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru (w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata).
- Będzie ona upowszechniana w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa przez okres co najmniej 3 miesięcy.
- Starosta Sejneński
- inż. Piotr Marian Luto
Metryka strony