nabor_koordynator_sieci_2_2013
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 47/2013
Starosty Sejneńskiego
z dnia 19 grudnia 2013r.
OGŁOSZENIE
Starosty Sejneńskiego
z dnia 19 grudnia 2013r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na
wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty
Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowisk urzędniczych:
Podinspektor - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia
Liczba stanowisk: 1 etat
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Forma zatrudnienia: na czas określony - od rozstrzygnięcia do 31 sierpnia 2015r
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- Wymagania niezbędne dla kandydatów na stanowisko:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
- staż pracy: minimum 2 lata
- umiejętności z zakresu moderowania grupy, doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych
- znajomość założeń projektu POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty w ramach Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie szkół,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pacy,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, dokumentów programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność
- umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli,
- ukończone szkolenia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski lub ukończony kurs koordynatora sieci,
- doświadczenie w pracy szkoleniowej z nauczycielami (jako edukator, doradca metodyczny, trener w ośrodku doskonalenia nauczycieli lub nauczyciel – konsultant),
- dobra znajomość technologii informacyjnej, tj. obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa innych urządzeń multimedialnych,
- prawo jazdy kat. B
- znajomość lokalnego środowiska edukacyjnego
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Koordynatora Sieci Współpracy i Samokształcenia
- Przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników,
- Organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie, zapraszanie metodyków, ekspertów z określonych dziedzin),
- Moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej,
- Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci,
- Sporządzanie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom,
- Promocja działań sieci,
- Monitorowanie frekwencji na spotkaniach i organizowanych formach doskonalenia,
- Współpraca ze specjalistami/ekspertami prowadzącymi zajęcia – konsultowanie z nimi scenariuszy, planów szkoleń,
- Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem spotkań i szkoleń,
- Przeprowadzenie ankiet, testów sprawdzających poziom jakości współpracy nauczycieli i dyrektorów,
- Systematyczne, rzetelne i terminowe dokumentowanie przebiegu realizacji projektu,
- Aktywny udział w cyklicznych spotkaniach zespołu monitorującego projekt, organizowanych przez koordynatora projektu,
- Ścisła współpraca z personelem zarządzającym oraz personelem merytorycznym, czyli SORE oraz pozostałymi koordynatorami sieci,
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) życiorys CV),
2) kwestionariusz osobowy*
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy (preferowane doświadczenie w pracy w środowisku oświatowym),
7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy,
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- zmienne tempo pracy,
- sytuacje stresowe.
VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor – Koordynator sieci współpracy i samokształcenia” w terminie do dnia 3 stycznia 2014 r. do godz. 10.00. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 47/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 19 grudnia 2013r.
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 20 stycznia 2014 r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Henryka Pawlukanis – inspektor, tel. 87/5173919
Starosta
Andrzej Szturgulewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony