nabor_SORE_2_projekt

 

Załącznik nr 1

do Zarządzenia nr 43/2013

Starosty Sejneńskiego

                z dnia 29 listopada 2013r.

 

OGŁOSZENIE

Starosty Sejneńskiego

z dnia 29 listopada 2013r.

o otwartym i konkurencyjnym naborze na

2 wolne stanowiska urzędnicze- Podinspektora - Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji – SORE

 

Starosta Sejneński

ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze

Podinspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji - SORE

w Starostwie Powiatowym w Sejnach

ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013

Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty

Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

 

 

 

 

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Sejnach

ul. 1 Maja 1

16-500 Sejny

 

II. Określenie  stanowisk urzędniczych:

Podinspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE)

Liczba stanowisk: 2 etaty

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

Forma zatrudnienia: na czas określony - od rozstrzygnięcia do 31 sierpnia 2015r

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
  5. staż pracy: minimum 2 lata,

 

 

  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
  2. znajomość lokalnego środowiska edukacyjnego,
  3. umiejętności z zakresu moderowania grupy, doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych,
  4. doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych,
  5. znajomość założeń projektu POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty w ramach Działania 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół,
  6. znajomość przepisów z zakresu ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, dokumentów programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność, dyspozycyjność,
  2.  umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. doświadczenie przy realizacji różnych przedsięwzięć na rzecz edukacji publicznej i niepublicznej,
  5. doświadczenie w prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej placówki oświatowej,
  6. doświadczenie w podejmowaniu działań związanych z diagnozą w obszarze nauczanie/ wychowanie/szkolenia nauczycieli,
  7. ukończenie przynajmniej jednej formy szkoleniowej przygotowującej do moderowania pracy grup dorosłych,
  8. dobra znajomość technologii informacyjnej, tj. obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa urządzeń multimedialnych,
  9. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  10. prawo jazdy kategorii B

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji – SORE
  1. współpraca z dyrektorem szkoły uczestniczącej w projekcie w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły,
  2. pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju – współpraca z radą pedagogiczną,
  3. wsparcie szkoły w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
  4. wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą),
  5. pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
  6. organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą,
  7. organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji),
  8. monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
  9. dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w projekcie „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim” oraz wymogami Instytucji Pośredniczącej II stopnia),
  10. przygotowanie i przeprowadzenie wśród nauczycieli ankiet z przebiegu wspomagania,
  11. przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania,
  12. przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej,
  13. udział w podsumowaniu podjętych działań – współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym,
  14. pomoc przy tworzeniu Powiatowego Programu Wspomagania,
  15. przeprowadzenie ewaluacji przebiegu wspomagania,
  16. ścisła współpraca z koordynatorem projektu i personelem projektu,
  17. promocja działań SORE,
  18. uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach informacyjnych organizowanych przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, dotyczących pracy SORE.

 

V.  Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:    

1) Życiorys (CV),

2) kwestionariusz osobowy*

3) list motywacyjny,

4) kserokopia dowodu osobistego,

5) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy (preferowane doświadczenie w pracy w środowisku oświatowym), 

7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)  oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

9)  oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

 2. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
  2. Specyfika pracy na stanowisku:

- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,

- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

      - wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  wolne stanowisko: Podinspektor - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji - SORE” w terminie do dnia 10 grudnia 2013 r. do godz. 10.00.

W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.          

 

  1. Inne informacje.    

 

Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na  to stanowisko został określony w  Zarządzeniu Nr 43/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 29 listopada 2013 r.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl  zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 07 stycznia 2014 r.  w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).

 

Dodatkowych informacji udziela:                                                                 

  1. P. Henryka Pawlukanis – inspektor, tel. 87/5173919

  

 Starosta

Andrzej Szturgulewski

         

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Data wytworzenia: 2013-11-29

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2013-11-29

Data modyfikacji: 2013-11-29

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2013-11-29