spec_finanse_2_projekt

 

Załącznik nr 1

do Zarządzenia nr 42/2013

Starosty Sejneńskiego

z dnia 29 listopada 2013r.

 

OGŁOSZENIE

Starosty Sejneńskiego

z dnia 29 listopada 2013r.

o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych

projektu pn. „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim”

 

Starosta Sejneński

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu

w Starostwie Powiatowym w Sejnach

ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013

Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty

Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

 

 

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Sejnach

ul. 1 Maja 1

16-500 Sejny

 

II. Określenie  stanowisk urzędniczych:

Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu pn. „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim”

Liczba stanowisk: 1  

Wymiar czasu pracy: ¾ etatu

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony - od rozstrzygnięcia do 31 sierpnia 2015r

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie finansów, rachunkowości, ekonomii lub administracji),
  5. co najmniej 2 –letni staż pracy,
  6. doświadczenie w pracy dotyczącej projektów współfinansowanych z UE i/lub rządowych,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  8. znajomość przepisów z zakresu ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o systemie oświaty, ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumentów programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. odpowiedzialność, obowiązkowość, staranność, samodzielność,
  3. komunikatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
  4. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
  5. praktyczna znajomość i umiejętność obsługi aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych,
  6. umiejętność obsługi Internetu i poczty elektronicznej,

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w projekcie
  1. prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektu z uwzględnieniem zarówno wytycznych POKL jak i wewnętrznych wymogów Starostwa Powiatowego w Sejnach,
  2. kontrola i nadzór nad harmonogramem płatności, wydatkami projektu,
  3. kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalnym i merytorycznym,
  4. sporządzanie i opis dokumentów finansowo-księgowych,
  5. bieżący kontakt z Kierownikiem projektu w zakresie realizacji budżetu projektu i utrzymania dyscypliny budżetowej,
  6. sporządzanie okresowych wniosków o płatność w części finansowej, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,
  7. sporządzanie raportów, zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu,
  8. kontrola poziomu osiągniętych wskaźników projektu
  9. współpraca w zakresie spraw finansowych projektu z Instytucją Pośredniczącą II stopnia,
  10. archiwizowanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  11. udostępnianie dokumentacji projektu instytucjom uprawnionym do przeprowadzania kontroli i audytu,
  12. prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projeku,

 

V.  Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:    

1) Życiorys (CV),

2) kwestionariusz osobowy*

3) list motywacyjny,

4) kserokopia dowodu osobistego,

5) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy w realizacji projektów współfinansowanych z UE/lub i rządowych, 

7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)  oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

9)  oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

 2. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
  2. Specyfika pracy na stanowisku:

- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,

- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

      - wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych” w terminie do dnia 10 grudnia 2013 r. do godz. 10.00. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.          

 

  1. Inne informacje.    

 

Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na  to stanowisko został określony w  Zarządzeniu Nr 42/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 29 listopada 2013r.

Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl  zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 07 stycznia 2014 r.  w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).

 

Dodatkowych informacji udziela:                                                                 

  1. P. Henryka Pawlukanis – inspektor, tel. 87/5173919

  

Starosta        

Andrzej Szturgulewski

 

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Data wytworzenia: 2013-11-29

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2013-11-29

Data modyfikacji: 2013-11-29

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2013-11-29