nabor_finanse_2013

 

Załącznik  Nr 1

do Zarządzenia Nr 32/13

Starosty Sejneńskiego

 z dnia 5 listopada 2013 r.

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Sejneńskiego

z dnia 5 listopada  2013 roku

o otwartym i konkurencyjnym  naborze na 2 wolne  stanowiska urzędnicze  

w Starostwie Powiatowym w Sejnach

 

Starosta Sejneński

ogłasza nabór na 2  wolne  stanowiska urzędnicze

Referent  w Wydziale Finansowym

w Starostwie Powiatowym w Sejnach,

 ul.1 Maja 1,16-500 Sejny

 

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Sejnach

ul. 1 Maja 1

16-500 Sejny

 

II. Określenie  stanowisk urzędniczych:

Referent w Wydziale Finansowym

2 etaty – pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym: 
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – referent w Wydziale Finansowym.
  7. Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne ( preferowane wyższe).
  8. Posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy.
  9. Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, rachunkowości jednostek budżetowych i sprawozdawczości  budżetowej.
  10. Obsługa specjalistycznych programów sprawozdawczych i księgowych,
  11.  Znajomość techniki księgowej – z uwzględnieniem  specyfiki samorządu terytorialnego i umiejętność jej  wykorzystania.

  

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  1. znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, świadczeń w razie choroby i macierzyństwa pracowników sfery budżetowej,
  2. znajomość programu Płatnik,
  3. znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych,
  4. znajomość zagadnień dotyczących  wydatków strukturalnych,
  5. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych, 
  6. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
  7. znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  8. umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
  9. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  10. posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania
    i organizacji czasu pracy, umiejętność pracy w zespole. 

 IV.   Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym:

  1. Przygotowanie, kompletowanie, dekretowanie i księgowanie w programie finansowo-księgowym  dokumentów finansowych dotyczących dochodów i wydatków Starostwa, jako jednostki budżetowej, dochodów budżetu państwa, dochodów i wydatków budżetu Powiatu, Państwowego Funduszu  Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
  1. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań Starostwa jako jednostki budżetowej oraz zbiorczych sprawozdań budżetu powiatu.
  2. Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ dla jednostek posiadających osobowość prawną.
  3. Sporządzanie list płac pracowników Starostwa ( kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę wynagrodzeń, terminowe odprowadzanie składek do ZUS oraz podatku dochodowego do Urzędu Skarbowego, kompletowanie dokumentów dotyczących świadczeń w razie choroby i macierzyństwa, prowadzenie kartotek wynagrodzeń),
  4. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, naliczanie umorzeń, rozliczanie inwentaryzacji rocznych.
  5. Sporządzanie przelewów w programie bankowym.
  6. Wystawianie faktur VAT (za wyjątkiem PFGZGiK)

9.  Prowadzenie kont pozabilansowych: zaangażowanie wydatków budżetowych, zmian w planie finansowym Starostwa, zmian w planie dochodów i wydatków budżetu powiatu, wydatków strukturalnych.

 

V.  Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:    

1) kwestionariusz osobowy  *

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dowodu osobistego,

4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5) dokumenty potwierdzające co najmniej 2 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w komórkach księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego,

6) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)  oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne  i skarbowe,

8)  oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

 2. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach). 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
  2. Specyfika pracy na stanowisku:

- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,

- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

      - wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

 

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  wolne stanowisko urzędnicze: referent w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowym w Sejnach” w terminie do dnia 22 listopada 2013 r. do godz. 10.00.

W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.          

  1. Inne informacje.     

Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne kierownicze  stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na  to stanowisko został określony w  Zarządzeniu Nr 32/13 Starosty Sejneńskiego z dnia 5 listopada  2013r.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat&sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 grudnia 2013 r.  w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).

 

Dodatkowych informacji udziela:                                                                 

  1. P. Dorota Bykowska – Skarbnik Powiatu, tel. 87/5173921
  2. P. Aneta Kimszal – Sekretarz Powiatu, tel. 87/5173914

  

Starosta

Andrzej Szturgulewski

  

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).

Metryka strony

Udostępniający: Aneta Kimszal, Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2013-11-07

Data modyfikacji: 2013-11-07

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2013-11-07