zapytanie_nocleg


Sejny, 2012.05.29

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY OSTATECZNEJ

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych przyjętego Zarządzeniem nr 28/08 z dnia 18 grudnia 2008 roku, Starostwo Powiatowe w Sejnach zwraca się z prośba o złożenie oferty na zakwaterowanie i wyżywienie w dniu 19 i 20 czerwca 2012 dla grupy 25 osobowej:

I. ZAMAWIAJĄCY:
Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest złożenie oferty na zakwaterowanie i wyżywienie dla 25 osób w dniach 19-20 czerwca 2012r. uczestników rajdu rowerowego organizowanego w ramach projektu „Drogi pogranicza – rozwój sieci współpracy samorządów Puńsk, Alytus, Krasnopol, Suwałki i powiatu sejneńskiego” uwzględniającej:

a) Wyżywienie, zaproponowana cena obejmować będzie poniższe elementy:
- catering dla 25 osób w dniu 19 czerwca 2012r. dowieziony na trasę w wyznaczone miejsce przez Oferenta (pole namiotowe Jastrzęby),
- kolacja (grill) dla 25 osób w dniu 19 czerwca 2012r w miejscu zakwaterowania
- śniadanie dla 25 osób w dniu 19 czerwca 2012r.
- woda dla 25 osób na 20 czerwca 2012r. (gazowana/niegazowana w butelkach plastikowych 0,5L, 2 butelki na osobę)

b) zakwaterowanie:
a) - jeden nocleg dla 25 osób w dniu 19/20 czerwca 2012r.w pokojach 2-3 osobowych z łazienkami (łóżka jednoosobowe). Kwatera powinna leżeć na trasie rajdu, najlepiej w okolicach Sumowa lub też najdalej do 2 km za tą miejscowością.

Wykonawca w w/w terminach zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia sprawnych 10 rowerów dla dorosłych.

III. ZŁOŻONA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
- Nazwę i adres oferenta,
- cenę brutto,
- wskazanie osoby do kontaktów i odpowiedzialnej za całość zadania,

IV. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1. Cena oferty – 100%

V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać bezpośrednio do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Sejnach lub przesłać pocztą, pocztą elektroniczną na adres: biuro@powiat.sejny.pl lub faksem pod nr 87/5162013 do Starostwa Powiatowego w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny w terminie do 08.06.2012 r. do godz. 10.00

VI. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
Negocjacji, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę przewidzianą w budżecie projektu na organizację rajdu rowerowego stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania ofertowego. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl/ogloszenprz/ 
Rajd rowerowy finansowany jest ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska 2007-2013.

Szczegółowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Pani Henryka Pawlukanis tel. 87/5173923.


Starosta Sejneński
Andrzej Szturgulewski




Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie




FORMULARZ OFERTOWY

1. Nazwa i adres wykonawcy:

- Nazwa Wykonawcy : .………………………………………………………………………........................................

- Adres: …………………………………………………………………………………………………………………….................

- Telefon/fax.: ………………………………………………………………………………………………………………………….


2. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia poszczególnych pozycji za cenę brutto:
a) wyżywienie …………………,
b) zakwaterowanie …………………,
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: całość /zł brutto ………………...

Zobowiązuję się do bezpłatnego udostępnienia sprawnych 10 rowerów dla dorosłych w terminach wskazanych przez Zamawiającego.

3. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem oferty i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

4. Oświadczam, iż będę związany ofertą w okresie 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


W załączeniu:
1. Oświadczenie
2. ………………………………….
3. ………………………………….


…………………………………………………… ……………………………………….
miejscowość, data Podpis
















ZAŁĄCZNIK do zaproszenia

OŚWIADCZENIE
o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)

........................................................................
NAZWA WYKONAWCY
........................................................................
ADRES SIEDZIBY
........................................................................
NR TELEFONU/FAKSU/ADRES E-MAIL

Przystępując do postępowania prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych przyjętego Zarządzeniem nr 28/08 z dnia 18 grudnia 2008 roku) w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: zakwaterowanie i wyżywienie w dniach 19-20 czerwca 2012r. ”.
w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:
1. Posiadam/y uprawnienia do wykonywania określonej w zaproszeniu oraz ofercie działalności i czynności,
2. Posiadam/y niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / przedstawiamy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ,
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).





……………………………………………
……………………………………………………
Miejsce i data Podpis osób wskazanych w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo








Załącznik do zaproszenia


Nazwa wykonawcy:



Dotyczy: złożenia oferty ostatecznej na zakwaterowanie i wyżywienie w dniach 19-20 czerwca 2012r.



OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA


Działając zgodnie ze szczegółami zapytania ofertowego na: zakwaterowanie i wyżywienie w dniach 19-20 czerwca 2012r. oświadczamy, że:

W imieniu reprezentowanej przeze mnie Firmy: .................................................................

Oświadczam / - y, że brak jest podstaw do wykluczenia mnie / nas z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm.).



Data ............................. ..........................................................
(pieczątka i podpis osób upoważnionych)

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2012-05-31

Data modyfikacji: 2012-05-31

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2012-05-31